پنجشنبه 6 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تئوری توطئه در منظومه انديشه ايرانی! ناصر مستشار

همانطوری که احمدی نژاد خود را برای نبرد نهائی که تاکنون معلوم نيست ،چه وکدام نيروهای ذهنی و عينی هستند آماده می کند ـ از جانب ديگر وی همه زمينه ها را برای ظهور قريب الوقوع امام زمان نيز آماده می سازد.
از دير باز ايرانيان همه شکست های خود را به گردن بيگانگان انداخته اند و خود را منزه وپاکدامن جلوه داده اند.اين هيچ فرقی نمی کند که اين ايرانی در حاکميت باشد يا در اپوزيسيون ،بلکه او همه گرفتاری هايش را از همان ابتدا به خارجی حواله می دهد و خودش را هيچگاه مسئول و مقصر نمی شمارد.
پس از آنکه ويرانی اقتصاد نحيف جمهوری اسلامی تنها در چند هفته به ويرانی گرائيد، بالاخره صدای خردن شدن استخوان های اقتصاد بيمار ايران به گوش حسين شريعتمداری نماينده تام اختيار ولی فقيه در سياست گذاری کلان نظام نيز رسيد تا وی نسخه آغاز بحران را کشف نمايد.
«ديگربان: حسين شريعتمداری٬ نماينده ولی فقيه در موسسه کيهان٬ دولت احمدی‌نژاد و بانک مرکزی را به همدستی با آمريکا و غرب به منظور افزايش تاثير تحريم‌ها بر اقتصاد ايران متهم کرد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين شريعتمداری بعنوانی بازوی ولی فقيه و حامی اصلی احمدی نژاد که در کودتای انتخاباتی ۲۲ خرداد سال ۱۳۸۸ دست داشته است ،با کمال تعجب همه ورشکستگی اقتصاد جمهوری اسلامی انداخت تا نظام از نجات دهد.
«احمدی‌نژاد: تاسيسات اتمی برای ايمنی مردم زير زمين ساخته می‌شود!!
احمدی نژاد که همچنان با شعار حمايت از پابرهنه بيشتر ين خدمت را به سرمايه داری جهانی بعمل می آورد اينک مورد بغض و کينه بخشی از حاکميت جمهوری اسلامی قرارگرفته است.
بخشی ازطرفداران انديشه امام زمانی معتقد هستند که ظهور مهدی عجج موقعی به وقوع می پيوندد که دنيا برای استقبال از ايشان گلستان شده باشد اما بخش ديگر که احمدی نژاد بدان دسته تعلق دارد، می گويند که جهان را بايستی فساد فراگرفته باشد تا آن حضرت برای اصلاح ظهور نمايد. بدين خاطر احمدی نژاد اين روزها با انديشه های مضر امام زمانی مشکوک و توطئه انگيز خود مورد ظن بخشی از حاکميت قرار گرفته است ،چرا که وی براستی ايران را به ويرانه ای تبديل کرده است تا مهدی ظهور نمايد.در اين ميان خامنه ای به هاشمی گفته است که احمدی نژاد می ترسد.اين در حاليست که يکی از صفات ولی فقيه در شجاعتش هست.
احمد توکلی از ياران سابق احمدی نژاد: وضعيت طلا و ارز اقتصاد را به ورشکستگی می‌کشاند
اقتصاد کلان - مهر نوشت:رئيس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه ادامه وضعيت موجود بازار ارز و طلا اقتصاد را به ورشکستگی می کشاند، از ايفای نقش مجلس در رابطه با عزل مسئولان اقتصادی بی لياقت يا تعيين تکليف کل دولت خبر داد.
اوضاع قمر در عقرب جمهوری اسلامی چه در زمينه اقتصادی و سياسی بدانجا رسيده است که ارز ملی کشور بطورروزانه ارزش خود در بازار جهانی از دست می دهد و رهبری نظام نيز در تنگناها وبن بست ساختاری به دام افتاده است.

اينک کار به جائی رسيده است که نه اپوزيسيون توانائی سرنگونی رژيم اسلامی را دارد و نه حمله خارجی! فشارها و تحريم های اقتصادی قرار هست که مردم بدون رهبری سياسی را به خيابان ها بکشاند اما مردم اين روزها بيشتر در فکر ذخيره آذوقه اند نه قيام ودفاع از ميهن ؟!هر چقدر رژيم اسلامی توانائی خود را در کسب سلاح اتمی نزديک تر می بيند ،بر طبل نابودی اسرائيل بيشتر می کوبد و شعار محو اسرائيل را برای خود به يک فريضه امام زمانی تبديل کرده است.آيا از اعمال و خيالپردازی های جنون آوری همچون رژيم حاکم بر ايران نبايد در وحشت بسر برد و اقدامات جدی و پيشگيرانه در مقابله با ديوانگی حاکمان اسلامی را به عهده نگرفت؟ جمهوری اسلامی راهی جز تسليم و قبول بسته پيشنهادی ۱+۵ ندارد،و هر چه سريعتر بايد غنی سازی اورا نيوم را که آخوندها را به تهيه سلاح اتمی رهنمون می سازد به تعليق در آورند. درغيراين صورت مسئوليت هرگونه حمله و ضربه ای به مردم و کشور ايران به عهده رژيم مملکت بر باد ده جمهوری اسلامی است که با غصب حاکميت مردم به منفورترين دولت دنيا تبديل شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016