سه شنبه 11 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معصومه ابتکار: سقوط ۳۶ پله‌ای محيط زيست ايران، ايلنا

با توجه به گزارش های جهانی منتشر شده وضعيت عملکرد محيط زيستی کشور ۳۶ پله تنزل يافته است که اين نگران کننده است.


ايلنا: دبير کميته محيط زيست شورای شهر تهران با اشاره به نقش شوراياری‌ها در حفاظت از محيط زيست گفت: «تنزل ۳۶ پله‌ای ايران در مورد عملکرد محيط زيستی کشور نگران‌کننده است.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، معصومه ابتکار در جلسه صبح روز سه‌شنبه شورای شهر تهران با بيان اين که هم اکنون که شاهد تاثير شوراياری‌ها هستيم بايد قدر آن را بدانيم و از آن حمايت کنيم، گفت: «ظرفيتی که در زمينه شوراياری‌ها در تهران وجود دارد برای همه شهرهای کشور قابل الگو برداری است و ظرفيت قانون اساسی و قانون شوراها ايجاب می‌کند که اين موضوع را دنبال کنيم. »

وی با تاکيد بر ارتقای آگاهی شوراياران به ويژه در بحث‌های تخصصی اظهار کرد: «با توجه به گزارش‌های جهانی منتشر شده وضعيت عملکرد محيط زيستی کشور، ۳۶ پله تنزل يافته که اين نگران‌کننده است و در موضوعات مديريتی اين چنينی نيازمند همکاری های مردمی، شوراياری‌ها و تشکل‌های غير دولتی هستيم که هرچند وجود دارد اما کافی نيست و در شرايطی که برخی به شوراياران و حتی شوراها به‌عنوان يک موضوع بی‌ارزش نگاه می‌کنند بايد قدر اين فرصت را بدانيم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016