چهارشنبه 12 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پلمپ ۱۵ شرکت هرمی و بازداشت ۱۱۵ نفر در اصفهان، هرانا

خبرگزاری هرانا - رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از پلمپ ، ۱۵ دفتر شرکت هرمی پلمپ و دستگيری ۱۱۵ نفر از اعضا و سرشاخه‌های اين شرکت‌ها در اصفهان خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس گزارش پايگاه اطلاع رسانی پليس، حسين حسين زاده، رئيس پليس آگاهی استان اصفهان گفت: "۱۵ دفتر شرکت‌های هرمی پلمپ و سرشاخه‌های اصلی آن‌ها که از قبلا شناسايی شده بودند توسط ۱۲ اکيپ عملياتی متشکل از کارآگاهان پليس آگاهی و سربازان گمنام امام زمان، دستگير شدند."

وی افزود: "اين افراد ۲۰ تا ۲۹ سال سن و دارای تحصيلات متوسطه تا کار‌شناسی هستند و بيشتر آنان از استان‌های شمالی، مرکزی و جنوبی کشور به اصفهان مسافرت کرده و تحت تاثير تبليغات شرکت‌های هرمی به عضويت اين شرکت‌ها در آمده بودند."

اين مقام انتظامی ئر خصوص انگيز‌ه‌ی پليس گفت: "پس از عمليات موفق انتظامی در تهران، پليس به اين نتيجه رسيد که شرکت‌های هرمی و بطور مشخص شرکت کويست در استان اصفهان به صورت متمرکز فعاليت خود را تشديد و بصورت فعال در حال عضو گيری و داير کردن دفا‌تر متعدد است و به همين خاطر تصميم به شنايايی آن‌ها گرفت."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016