سه شنبه 25 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی خزعلی در بهداری زندان اوين بستری شد، کلمه

در سی و ششمين روز از اعتصاب غذا، مهدی خزعلی شب گذشته در بهداری اوين بستری شد.

به گزارش کلمه، مهدی خزعلی پس از چند روز سرگيجه و ضعف شديد جسمانی در بهداری اوين بستری شد. گفته می‌شود وی در حالی به بهداری اوين منتقل شد که در اثر ضعف شديد حتی توان راه رفتن نيز نداشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين پسر مهدی خرعلی با ابراز نگرانی از طولانی شدن اعتصاب غذای پدرش و بی‌خبری از او در گفتگو با رسانه‎‌ها گفته بود: "می‌دانيم که از اعتصاب غذا کوتاه نمی‌آيند، ما هم هيچ کاری از دستمان بر نمی‌آيد و فقط در اين راه می‌توانيم دعا کنيم چون مثل دفعه‌های قبل گفته‌اند که آنجا غذا نخواهند خورد."

مهدی خزعلی، که سابقه‌ی حضور در جنگ هشت ساله‌ی ايران و عراق را نيز دارد، در اثر اعتصاب غذا، بسيار ضعيف شده و بر خلاف درخواست هم بنديان و دوستان و خانواده و فعالان سياسی حاضر به پايان دادن به اعتصاب غذای خود نيست.

وی تاکنون چندين بار بر اثر اعتصاب و نوسان شديد فشار، تغيير رنگ صورت و بی‌حالی مفرط به بهداری اوين منتقل شده اما همچنان می‌گويد که خود را برای شهادت آماده کرده است و اعتصاب خود را نخواهد شکست.

مهدی خزعلی، نويسنده‌ی منتقد به چهارده سال حبس در شهرستان برازجان و بعد از اتمام دوره محکوميت، به ده سال اقامت اجباری در اين شهرستان و نود ضربه شلاق محکوم شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016