پنجشنبه 27 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دليل خروج داماد احمدی نژاد از دولت چه بود؟ انتخاب

پس از انتشار خبری با عنوان " داماد احمدی‌نژاد معاون محسن رضايی شد"، يک منبع مطلع توضيحاتی در اين مورد به خبرنگار "انتخاب" ارائه داد.

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از انتشار خبری با عنوان " داماد احمدی‌نژاد معاون محسن رضايی شد"، يک منبع مطلع توضيحاتی در اين مورد به خبرنگار "انتخاب" ارائه داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين منبع مطلع به "انتخاب" گفت: پس از آنکه مهدی خوشيدی داماد محمود احمدی نژاد به دليل آنکه در ماجرای سازمان استاندارد، خواستار امضای حکم توسط رييس جمهور شده بود و حاضر نشده بود حکم رياست اين سازمان را از "حميد بقايی" بگيرد، وی از نهاد رياست جمهوری به مجمع تشخيص مصلحت نظام آمد.

پس از اين اتفاق، مهدی خورشيدی به عنوان معاونت امور قوا در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام که زير نظر معاونت هماهنگ کننده دبيرخانه به رياست سيف اللهی است، منصوب شد.پيش از اين رضا طلائی‌نيک معاونت امور قوای دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام را عهده دار بود.

قابل ذکر است، پدر خورشيدی با محسن رضايی سابقه دوستی ديرين دارد و همچنين از سال ۵۴ در گروه منصورون با وی به فعاليت های سياسی عليه رژيم گذشته فعاليت داشته است.

مهدی خورشيدی از فعالان دانشجويی در دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله بوده و همراه با دکتر روح الامينی در فعاليت های دانشجويی شرکت داشته و به واسطه ايشان با خانه دانشجو که نزديک به محسن رضايی بوده همکاری داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016