شنبه 29 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۹ عضو فهرست انتخاباتی "صدای ملت" در تهران انتخاب شدند، مهر

سخنگوی فهرست انتخاباتی منتقدان دولت از قطعی شدن حضور ۹ نفر از کانديداهای انتخابات مجلس نهم در فهرست "صدای ملت" خبر داد و گفت: فهرست صدای ملت که با حضور ۱۵ نفر بسته خواهد شد در دو روز آينده نهايی می شود.

حميدرضا کاتوزيان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اعلام اين خبر اظهارداشت: فهرست صدای ملت که از سوی منتقدان دولت برای حضور در انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی منتشر می شود ظرف دو روز آينده نهايی خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: اين فهرست با سرليستی علی مطهری منتشر خواهد شد.

به گفته کاتوزيان، ۹ کانديدايی که تا کنون برای حضور در اين فهرست قطعی شده اند عبارتند از: ۱- دکتر علی مطهری ۲- دکتر حميدرضا کاتوزيان ۳- دکتر علی عباسپور تهرانی ۴- حسن زمانی ۵- مهندس مصطفی رضا حسينی ۶- حجت الاسلام علی عسگری ۷- دکتر حسن غفوری فرد ۸- عليرضا محجوب ۹- دکتر اميدوار رضايی

رئيس کميسيون انرژی مجلس وجه مشترک افراد برگزيده شده برای قرار گرفتن در فهرست صدای ملت را سابقه آنان در قانونگذاری و تخصص آنها در امور مختلف دانست و گفت: اين افراد عمدتا از منتقدان دولت هستند.

نماينده تهران در پاسخ به اين سئوال که آيا اخبار منتشره مبنی بر اينکه صدای ملت از چهره های شاخص فهرست جبهه متحد درخواستی برای حضور در فهرست داشته است، گفت: اين خبر درست است اما نه به اين شکل که در رسانه ها مطرح شده است.

وی ادامه داد: برخی دوستان مشترک ما و چهره های حاضر در فهرست جبهه متحد توصيه کردند که نام آنان در فهرست ما گنجانده شود چرا که معتقد بودند اين عده هم از منتقدان دولت محسوب می شوند، اين مسئله با نظر برخی اعضای صدای ملت مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد نام تعدادی از کانديداهای جبهه متحد در فهرست ما باشد. البته اين تصميم به دنبال فرستادن واسطه هايی بود که در اين ميان حضور داشتند و از ما درخواست کرده بودند.

کاتوزيان گفت: در نهايت ما به اين نتيجه رسيديم که اسم آنان را در فهرست خود قرار دهيم اما بعد از اين تصميم ما، اعلام کردند که بايد مشورت هايی داشته باشند و در نهايت مطالبی را مطرح کردند که شايسته طرح نيست و بيشتر بوی تخريب می دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016