سه شنبه 9 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گسترش مقابلۀ ارتش سوریه با مخالفان در شهرهای دیگر، يورونيوز

مخالفت ها با دولت سوریه در بخش های دیگری از این کشور غیر از حمص، از جمله در استان ادلب بیشتر شده است. همزمان مقابلۀ نظامی نیروهای دولتی با مخالفت ها به بعضی شهرهای دیگر گسترش یافته است. بخش هایی از استان ادلب همچنان زیر آتش توپخانۀ ارتش سوریه هستند.

بعضی از خانه ها و مغازه ها در ادلب تخریب شده اند و بسیاری از مردم در حال ترک خانه های خود هستند. این استان از مقرهای مهم «ارتش آزاد سوریه» است که در آن درگیری های پراکنده ای میان ارتش سوریه و نیروهای مخالف دولت گزارش شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفتۀ یکی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه در شهر سرمین، در استان ادلب، واقع در شمال غرب سوریه تانک های ارتشی روز سه شنبه به منطقه شلیک کرده اند.

ارتش آزاد سوریه دربرگیرندۀ مخالفان مسلح و نظامیانی است که ارتش سوریه را ترک کرده اند.

افزایش اعتراض ها در شهرهای دیگر سوریه مقابله با مخالفان را برای ارتش این کشور دشوارتر می کند. نیروهای دولتی در چنین شرایطی مجبورند همزمان در چند جبهۀ مختلف مبارزه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016