پنجشنبه 11 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز نگرانی فاطمه کروبی از وضعيت مهدی کروبی در ديدار با عبدالله نوری، سحام نيوز

فاطمه کروبی با عبدالله نوری ديدار کرد

سحام نيوز: فاطمه کروبی، همسرمهدی کروبی برای ادای تسليت به ديدار عبدالله نوری رفت. به گزارش خبرنگار سحام، در اين ديدار خانم کروبی ضمن گرامی داشتن ياد مرحوم محمد علی نوری، از صبرمقاومت اين پدر شهيد عليرغم همه فشارها و مصائب وارده طی دوران مجاهدت عبدالله نوری و نيز غم از دست دادن همسر مهربان و همچنين فرزند برومندش، مرحوم دکتر عليرضا نوری؛ تقدير نمودند.

در ادامه اين ديدار، عبدالله نوری ضمن ابراز نگرانی از خبرهای منتشره در خصوص آقای کروبی، آخرين وضعيت ايشان را از خانم کروبی جويا شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همسر مهدی کروبی ضمن اعلام بی خبری از وضعيت ايشان، خاطرنشان کردند که ۳ ماه است که با آقای کروبی ديدار نداشته اند.

فاطمه کروبی از شرايط کنونی و نيز عدم اجازه ديدار، ابراز ناراحتی نمودند و افزودند که نگران وضعيت جسمی ايشان هستيم.

سحام در اين گزارش می افزايد که خانم کروبی پس از اعلام ديدگاه آقای کروبی در خصوص انتخابات روز جمعه مجلس نهم، و فرمايشی خواندن آن، از ملاقات با ايشان توسط مقامات امنيتی منع شدند.

آقای کروبی در آن ديدار به خانم کروبی گفته بودند : “من از ديدگاه های مقامات جمهوری اسلامی استنباط کردم که آقايان از تداوم قهر و نارضايتی مردم به خوبی مطلع‌اند و می‌خواهند انتخاباتی فرمايشی و دستوری ترتيب دهند و با رد صلاحيت و ابطال برخی حوزه‌ها و پرکردن صندوق‌های رای از رای‌های بدون صاحب، و سپس برخورد و دستگيری و به وجود آوردن رعب و وحشت و امنيتی کردن کشور، پروژه تکراری انتخابات ۸۸ را بار ديگر پياده کنند.”

لازم به توضيح است که مرحوم محمد علی نوری در روز ۳۰بهمن ماه، پس از طی دوران بيماری بر اثر عارضه مغزی، دار فانی را وداع گفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016