سه شنبه 16 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طلاب حوزه عمليه قم زبان روسی می آموزند، العربيه

دبی-العربيه.نت - دوره های ويژه آموزش زبان روسی برای طلاب حوزه علميه قم راه اندازی شده است.

آموز زبان روسی به طلاب حوزه علميه قم با توجه به فضای سياسی حاکم در ايران در بيش از دو سال و نيم اخير و شرايط حاکم بر منطقه جالب توجه است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش "باشگاه خبرنگاران جوان" محمود موسوی رئيس دانشکده زبان های خارجی دانشگاه باقر العلوم دوشنبه ۵-۳-۲۰۱۲ از راه اندازی دوره زبان روسی ويژه طلاب حوزه علميه قم خبر داد.

او با بيان اينکه امروز جهان تشنه معارف ناب اسلام است اظهارداشت: "در چنين شرايطی حوزويان بايد خود را برای پاسخگويی به نيازهای جهانی آماده کنند و مسير رسيدن به اين هدف در مرحله اول دانستن زبان های خارجی برای برقراری ارتباط است."

در جريان سرکوب اعتراض های پس از انتخابات رياست جمهوری دو سال و نيم پيش ايران و مواضع نهادهای بين المللی و کشورهای مختلف در محکوميت خشونت ها در اين کشور، روسيه همواره موضعی در جانبداری از حکومت ايران گرفت.

اکنون و درجريان سرکوب خونين اعتراض ها در سوريه که عمری نزديک به يک سال دارد، روسيه بر خلاف جامعه جهانی از حکومت بشار اسد رئيس جمهور اين کشور طرفداری می کند و به همراه چين دو قطعنامه شورای امنيت سازمان ملل متحد در محکوميت خشونت های دولتی در سوريه را وتو کرده است.

نظام بشار اسد مهمترين متحد جمهوری اسلامی ايران در منطقه است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016