شنبه 20 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور لاریجانی در اجلاس ۴ جانبه 'ایران، عراق، ترکیه و عربستان'، فارس

خبرگزاری فارس: مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس با اشاره به موافقت کشورمان با برگزاری اجلاس 4 جانبه ایران، عراق، ترکیه و عربستان به میزبانی بغداد، سطح این اجلاس را رؤسای مجالس 4 کشور اعلام کرد.

حسین شیخ‌الاسلام مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به موافقت کشورمان با برگزاری نشست 4 جانبه ایران، عراق، ترکیه و عربستان در بغداد گفت که پیشنهاد برگزاری این نشست را رئیس مجلس عراق در جریان حضور در پنجمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران و در جریان مذاکرات خصوصی با لاریجانی، به ایران ارائه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در این زمینه افزود: رئیس مجلس نیز پس از طرح موضوع، موافقت اصولی خود را با برگزاری این اجلاس اعلام کرد؛ البته یک ماه قبل نیز رئیس مجلس عراق طی نامه‌ای چارچوب کلی برگزاری این اجلاس را به اطلاع کشورمان رساند.

"پس از آن نیز سفیر ایران در عراق موافقت مجلس با برگزاری این اجلاس در بغداد را به اطلاع رئیس مجلس عراق رساند و در حال حاضر نیز منتظر پاسخ عراقی‌ها در هماهنگی با دو کشور دیگر هستیم."

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس تصریح کرد: اگر چه زمان برگزاری این نشست هنوز مشخص نشده است اما اجلاس بغداد در سطح رؤسای مجالس 4 کشور خواهد بود.

شیخ‌الاسلام در ادامه اظهار داشت: در این اجلاس مهمترین موضوعات منطقه و مسائلی که مورد علاقه 4 کشور است، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016