شنبه 27 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين وضعيت انتشار روزنامه‌های سراسری در سال ۹۱، ايسنا

برخی از روزنامه‌های سراسری کشور امروز آخرين شماره خود در سال ۹۰ را منتشر کرده و از انتشار مجدد روزنامه از ۱۴ فروردين‌ماه ۹۱ خبر دادند.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، روزنامه ايران اعلام کرد که تا روز ۲۸ اسفند‌ماه منتشر خواهد شد هم‌چنين از روز پنجم تا نهم فروردين‌ماه ۹۱ هم منتشر می‌شود و پس از آن انتشار مجدد خود را از روز چهاردهم فروردين‌ماه ادامه خواهد داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه‌های ملت ما، سياست روز، اعتدال، وطن امروز، فرهنگ آشتی، تهران امروز آخرين شماره خود در سال ۹۰ را روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفندماه منتشر کرده و اعلام کردند که نخستين شماره روزنامه در سال جديد از روز چهاردهم فروردين‌ماه ۹۱ منتشر خواهد شد.

اما روزنامه‌های کيهان، جمهوری اسلامی، آفتاب يزد، اعتماد، جام جم، قدس، ابتکار، اطلاعات، مردم‌سالاری، خراسان، راه مردم از انتشار روزنامه تا ۲۸ اسفند‌ماه خبر داده و هم‌چنين زمان انتشار نخستين شماره در سال ۹۱ را روز چهاردهم فروردين‌ماه اعلام کردند.

روزنامه شرق و همشهری از انتشار آخرين شماره خود در سال ۹۰ در روز ۲۷ اسفندماه و انتشار مجدد روزنامه از روز چهاردهم فروردين ۹۱ خبر دادند.

دسترسی به مسوولان روزنامه‌های رسالت، فرهيختگان، جوان و آفرينش تا لحظه مخابره اين خبر امکان‌پذير نشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016