یکشنبه 28 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخواست استيضاح وزير کار به خاطر انتصاب قاضی مرتضوی تحويل هيات رئيسه مجلس شد، فارس و خبرآنلاين

محمدرضا باهنر، نائب رئيس مجلس گفت: "در پی انتصاب سعيد مرتضوی برخی از نماينده‌های مجلس خواستار استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلامی وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند. استيضاح وزير کار به صورت غيررسمی تحويل هيأت رئيسه مجلس شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهری - نماينده های مجلس تا ۱۵ فروردين ۹۱ هم تحمل نکردند و پس از اعلام خبر معارفه قاضی مرتضوی برای مديرعاملی صندوق تامين اجتماعی، استيضاح وزير کار را به هيات رئيسه اعلام کردند.


محمد رضا باهنر، نائب رئيس مجلس شورای اسلامی به فارس گفت: "در پی انتصاب مرتضوی برخی از نماينده های مجلس خواستار استيضاح عبدالرضا شيخ الاسلامی وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند. استيضاح عبدالرضا شيخ الاسلامی وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت غير رسمی تحويل هيئت رئيسه مجلس شد. در اولين فرصت زمانی که مجلس باز شود استيضاح اعلام وصول می شود."

به گزارش خبرآنلاين؛ پيش از اين ۱۲نماينده مجلس در تذکری به رئيس جمهور از او خواستند تا به دليل عدم تجربه و تخصص مرتضوی در اين زمينه و پرونده مرتضوی در موضوع کهريزک، پست جديدی را به او اعطا نکند.

چند روز پيش الياس نادران، نماينده تهران، پس از حضور رييس جمهور در مجلس برای پاسخگويی به ۱۰ سوال نماينده ها، گفت: "ما شنيده ايم که علی رغم اين تذکر، در نظر دارند آقای مرتضوی را منصوب کنند. به همين دليل طرح استيضاح وزير رفاه را آماده کرديم. اما رئيس مجلس به ما توصيه کردند که فعلا دست نگه داريم. الان هم می گويم که اگر ايشان چنين کاری بکنند، ما استيضاح شان را روز ۱۵ فروردين ارائه می دهيم تا اعلام وصول شود."
به نظر می رسد پس از چالش نحوه پاسخگويی احمدی نژاد به سوالات مجلس که آخرين مواجه دولت و مجلس در سال ۹۰ بود، انتصاب قاضی مرتضوی به رياست تامين اجتماعی، اولين چالش دولت و مجلس در سال ۹۱ باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016