یکشنبه 28 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير جمهوری آذربايجان به وزارت خارجه احضار شد، ايلنا

در پی اطلاعيه منتشره از سوی وزارت امنيت جمهوری آذربايجان که در آن اتهاماتی به يکی از ارگان های جمهوری اسلامی ايران وارد شده ، سفير اين جمهوری در ايران به وزارت امور خارجه احضار شد.


در پی اطلاعيه منتشره از سوی وزارت امنيت جمهوری آذربايجان که در آن اتهاماتی به يکی از ارگان های جمهوری اسلامی ايران وارد شده ، سفير اين جمهوری در ايران به وزارت امور خارجه احضار شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از وزارت امور خارجه،'جوانشير آخوند اوف ' امروز شنبه به وزارت امور خارجه فراخوانده شد و مراتب اعتراض دولت جمهوری اسلامی ايران به دولت جمهوری آذربايجان به وی اعلام گرديد.

در اين ملاقات ضمن رد اتهامات وارده گفته شد که اقدام دولت آذربايجان خلاف توافقات ۱۰ روز قبل وزرای خارجه دو کشور در حاشيه اجلاس نخجوان و نيز طی سفر هفته گذشته وزير دفاع آن کشور به تهران است.

همچنين دراين ملاقات ضمن يادآوری تلاش عوامل رژيم صهيونيستی در کشورهای مختلف جهت واردکردن اتهامات مشابه به جمهوری اسلامی ايران به سفير آذربايجان گفته شد که نوعی هماهنگی در اين اقدامات مشاهده شده و مقامات جمهوری اسلامی ايران از اينکه دولت دوست و برادر جمهوری آذربايجان وارد اين بازی شده شديدا متاسف و ناخرسند است.

سفير جمهوری آذربايجان در پاسخ،ضمن اعلام وجود اراده سياسی در دولت جمهوری آذربايجان در زمينه توسعه روابط با ايران ، اظهار داشت که واکنش دولت جمهوری اسلامی ايران را به دولت خود منعکس خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016