یکشنبه 6 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یارانه نقدی هر ایرانی ۲۸ هزار تومان افزایش یافت

میزان افزایش ماهانه یارانه نقدی به ازای هر ایرانی در فاز دوم هدفمندی یارانه ها حداقل 14 هزار تومان و حداکثر 28 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته(شنبه شب) دولت در اقدامی ناگهانی 28 هزار تومان مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها را به ازای هر ایرانی به حساب سرپرست خانوار واریز کرد که براین اساس احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در آینده بسیار نزدیک قوت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین احتمال اینکه این مبلغ بصورت دوماه یکبار پرداخت شود وجود دارد که در اینصورت مبلغ یارانه به ازای هر ماه 14 هزار تومان خواهد بود.

همچنین مقرر شده که 45500 تومان یارانه نقدی هر ایرانی در فاز اول تا 15 فروردین ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شود که در اینصورت مبلغ یارانه هر ایرانی با پرداخت ماهانه 28 هزار تومان به 73500 تومان می رسد.

گفتنی است پیگیری های خبرنگار مهر برای گفتگو با مقامات دولتی مبنی بر واریز شبانه مابه التفاوت فاز اول و دوم یارانه ها ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016