چهارشنبه 9 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی‌اکبر صالحی: ايران آماده کمک به توافق دمشق و کوفی عنان است

ايسنا ـ دکتر علی‌اکبر صالحی، وزير امور خارجه کشورمان روز سه‌شنبه با فيصل مقداد، فرستاده ويژه رييس‌جمهور سوريه و قائم مقام وزارت خارجه اين کشور ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين ديدار فيصل مقداد با ارائه گزارشی جامع از آخرين وضعيت کشورش در ابعاد مختلف سياسی، امنيتی و اقتصادی، شرايط موجود را با توجه به اهتمام ويژه دولت سوريه به پيشبرد روند اصلاحات و پيگيری گفت‌وگوهای ملی مناسب ارزيابی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او هم‌چنين از مساعدت‌ها و کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ايران به ملت و دولت سوريه تقدير و تشکر کرد.

وزير امور خارجه کشورمان نيز در اين ديدار با تاکيد بر حمايت همه جانبه از کشور دوست و برادر سوريه، ضرورت گذار از مرحله امنيتی و پيشبرد روند اصلاحات و اهتمام نسبت به مطالبات مردم در فرآيند شکل‌دهی به گفت‌وگوهای ملی را متذکر شد.

وی آمادگی جمهوری اسلامی ايران را برای کمک به دولت و ملت سوريه با هدف عبور از شرايط سخت و مشکلات به‌وجود آمده به‌ويژه آغاز دوره بازسازی مناطق آسيب ديده اعلام کرد.

صالحی هم‌چنين ضمن تاکيد مجدد بر راهکار سياسی در وضعيت کنونی سوريه، طرف‌های بين‌المللی و منطقه‌يی را به‌ويژه در راستای طرح ماموريت کوفی عنان به پرهيز از هرگونه اقدام شتابزده و مداخله‌جويانه و يک‌جانبه‌گرايی فراخواند و آمادگی جمهوری اسلامی ايران را برای کمک به فرآينده سياسی شکل گرفته در راستای توافق حاصله ميان دمشق و کوفی عنان اعلام کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016