پنجشنبه 10 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهار نگرانی علی لاريجانی از روند تعطيلی واحدهای توليدی

برای واحدهای توليدی پشتوانه‌ای بانکی در نظر گرفته شود تا توليد داخلی رشد کرده و مانع تعطيلی اين صنايع شود.


ايلنا ـ رئيس مجلس شورای اسلامی خواستار حمايت بانک‌ها برای جلوگيری از تعطيلی واحدهای توليدی شد.

به گزارش ايلنابه نقل از ستاد نماز جمعه اين شهر، امام جمعه آمل در حاشيه سفر نوروزی رئيس مجلس شورای اسلامی به استان مازندران به همراه نماينده مردم آمل، شهردار دابودشت و مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه آمل با علی لاريجانی ديدار و گفتگو کردند.

رئيس مجلس شورای اسلامی در سخنانی وحدت شکل گرفته در شهر آمل را محسوس بيان کرد و افزود: گزارش‌هايی از اين دست به ما می‌رسد و ما شما را دوست داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علی لاريجانی در ادامه از روند تعطيلی واحدهای توليدی در استان و به ويژه آمل ابراز ناراحتی کرد و گفت: از نماينده آمل می‌خواهيم تا ترتيبی اتخاذ شود ضمن اجرايی کردن فرمان مقام معظم رهبری برای توليد ملی در بودجه امسال حتما فرمايشات معظم له لحاظ شود.

وی اظهار کرد: برای واحدهای توليدی پشتوانه‌ای بانکی در نظر گرفته شود تا توليد داخلی رشد کرده و مانع تعطيلی اين صنايع شود.

در اين ديدار حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی امام جمعه آمل با تبريک انتخاب لاريجانی به نمايندگی مردم انقلابی و غيور قم، برای ايشان از خداوند متعال توفيق خدمتگزاری بيشتر را داشت و در ادامه گزارشی از وضعيت شهرستان آمل ارائه کردند.

وی خواستار توجه بيشتر به شهرستان برای اختصاص بودجه مناسب برای برنامه‌های در دست اقدام به ويژه سد هراز شد.

رحمانی افزود: فضای شهر نشان می‌دهد بين مسئولان و مردم يک وحدت خاصی برقرار است و روحانيون شهر هم در جلسات حضور پرشور دارند.

وی گفت: حضور بيش از ۷۰ درصد مردم مومن در انتخابات اسفند ماه ستودنی بود و آمل عزيز در همه صحنه‌ها حضور فعال و مستمر دارد.

نماينده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نيز درباره برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام گزارشی ارائه کردند و خواستار کمک رئيس مجلس برای اجرايی کردن پروژه قطار برقی رودهن به آمل شد.

عزت‌الله يوسفيان‌ملا افزود: اين طرح از لحاظ مطالعاتی و اجرايی در بودجه قرار گرفت که نياز به اختصاص بودجه دارد.

وی تصريح کرد: اگر اين طرح به سرانجام برسد همشهريان می‌توانند ظرف مدت نيم ساعت به تهران برسند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016