شنبه 12 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اصغر فرهادی در ميان ۱۰۰ چهره تاثيرگذار جهان به انتخاب "تايم"

کاربران تا ۶ آوريل فرصت دارند تا به اين اسامی رای دهند و ليست نهايی ۱۰۰ چهره ی تاثيرگذار جهان، ۱۷ آوريل منتشر خواهد شد. تاکنون اصغر فرهادی در رده سوم قرار دارد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) : مجله تايم که هر سال اقدام به انتخاب صد چهره ی تاثيرگذار جهان می کند، در ليست پيشنهادی خود برای سال ۲۰۱۲، نام اصغر فرهادی را نيز آورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش سرويس بين الملل "انتخاب"؛ تايم در مورد اين کارگردان ايرانی نوشته است: فرهادی که با فيلم "جدايی نادر از سيمين" موفق به کسب جايزه ی بهترين فيلم خارجی زبان اسکار شد، يک لحظه مثبت و نادر برای اصلاح تصوير ايران در غرب است. در حالی که جنگ طلبان در اسرائيل و نومحافظه کاران "سخت جان" در واشنگتن، تهديد به حمله می کنند. فرهادی داستان زن و شوهر طبقه متوسط را به تصوير می کشيد که در پی جدايی از يکديگر هستند... داستان انسانی که در شرايط وخيم فعلی، اب سردی است بر تب تند و شعله ور "حمله به ايران"

در اين نظرسنجی، نام افرادی ديگری چون : بشار اسد، هيلاری کلينتون، جرج کلونی، شيخ بن خليفه، حامد کرزای، باراک اوباما، ميشل اوباما ،اردوغان، ملکه اليزابت، ران پال، مارک زوکربرگ، پوتين و... ديده می شود.

کاربران تا ۶ آوريل فرصت دارند تا به اين اسامی رای دهند و ليست نهايی ۱۰۰ چهره ی تاثيرگذار جهان، ۱۷ آوريل منتشر خواهد شد.

هم اکنون اريک مارتين با ۱۱۶۴۱۲ رای در مقام نخست قرار دارد. پس از او ران پال با ۳۷۳۳۲ در رتبه ی دوم جای گرفته است. اصغر فرهادی هم با کسب ۲۴۶۲۱ رای در جايگاه سوم قرار گرفته است. البته ۱۸۹۳ نفر هم به او رای منفی داده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016