دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وين: سخنرانی هادی زمانی درباره نقش نفت در توسعه اقتصادی و سياسی به مناسبت ۲۹ اسفند، شنبه هفتم آوريل

وين - اتريش
گراميداشت خاطره ۲۹ اسفند

۲۹ اسفند ماه ۱۳۲۹ سرفصل نوينی در تاريخ مبارزات آزاديخواهانه ملت ايران بشمار ميايد. پيکار بی امان مردم ميهن ما برهبری دکتر محمد مصدق، با تصويب قانون ملی شدن صنعت نفت در مجلس شورای ملی به ثمر رسيد و جهانيان با شگفتی بسيار در برابر اراده ملتی که ميخواست آزاد و مستقل باشد ، سر تعظيم فرود آوردند.با ملی شدن صنعت نفت نه تنها استعمار فرتوت بريتانيا، يکی از مهمترين پايگاههای خود را در جهان از دست داد، بلکه راهبرای گسترش مبارزات آزاديخواهانه ملل استعمار زده در سرتاسر جهان هموار گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با بزرگداشت ۲۹ اسفند در يکی از حساسترين مراحل تاريخ سياسی کشورمان ضمن گراميداشت خاطره قهرمانيهای ملت ايران در جريان مبارزه با استعمار ، فرصتی است تا بارديگر بر ضرورت های همبستگی ملی برای محو هرنوع استبداد و استقرار دمکراسی و حاکميت ملی تاکيد بورزيم.

دربرنامه ويژه ای که بمناسبت ۲۹ اسفند ترتيب مييايد، آقای دکتر هادی زمانی ، کارشناس برجسته اقتصادی در باره نقش نفت در توسعه اقتصادی وسياسی سخن ميگويند.

بدينوسيله از هموطنان ارجمند دعوت ميشود با حضور و شرکت در اين برنامه گام تازه ای جهت فراهم ساختن زمينه های همبستگی ملی برداريد

تاريخ برگزاری سخنرانی: روز شنبه ۷ آوريل ۲۰۱۲
شروع برنامه راس ساعت ۱۵
محل برگزاری : خانه ايران
Iran-Haus
Bindergasse 5-9/ 1

جبهه ملی ايران- سازمانهای خارج از کشور وين - اتريش


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016