سه شنبه 15 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
26 فروردین» محصولی: مبانی دينی و مذهبی بايد رکن اصلی در مهدکودک‌ها باشد، ايلنا
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"رقص و آواز" از برنامه‌های مهد کودک حذف می‌شود

خبرگزاری فارس: مديرکل بهزيستی استان تهران با اشاره به اينکه سازمان با مهدهای که برنامه‌های غير اخلاقی از جمله رقص به کودکان آموزش می‌دهند برخورد می‌کند، گفت: برنامه‌های آموزشی بايد در راستای موازين اسلامی باشد.

ولی‌الله نصر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به اينکه در سال جاری بنا داريم تعداد کمپ‌های درمانی را افزايش دهيم، اظهار داشت: در حال حاضر در بخش درمان مردان تعداد کمپ‌ها قابل قبول بوده اما در بخش درمان زنان معتاد با مشکلاتی روبرو هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تصريح کرد: سال گذشته قرار بود کمپی تحت عنوان کمپ مخصوص درمان زنان در تهران راه‌اندازی شود که به دلايلی به تعويق افتاد اما در سه ماهه ابتدای سال جاری بنا داريم اين کمپ راه‌اندازی شود.

نصر ادامه داد: کمپ ويژه زنان در شهر تهران راه‌اندازی خواهد شد به طوری که در اين فضای درمانی تمامی معتادان وابسته به مواد سنتی و شيشه درمان می‌شوند.

مديرکل بهزيستی استان تهران در ادامه در خصوص برنامه‌های آموزشی مهدهای کودک در تهران افزود: تمامی برنامه‌ها تدوين شده به مهدهای کودک ارسال شده اند به طوری که مهدها حق آموزش برنامه‌های غيراخلاقی را ندارند.

وی بيان داشت: يکی از اصلی‌ترين برنامه‌های سازمان بهزيستی در سال جاری کنترل برنامه‌های آموزشی در مهدهای کودک است به طوری که بايد اين برنامه‌ها در راستای موازين اسلامی و شرعی باشد.

نصر تاکيد کرد: متاسفانه در سالهای اخير برخی از مهدهای کودک برنامه‌های آموزشی غيراخلاقی از جمله رقص و آواز به کودکان آموزش داده‌اند به طوری که امسال با مهدهای متخلف برخورد شديدی صورت می‌گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016