یکشنبه 20 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الیاس نادران: اخباری درباره کناره گیری مرتضوی وجود دارد

طراح اصلی استیضاح وزیر کار از احتمال کناره گیری مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، الیاس نادران در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز یکشنبه مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه پیشنهاد برخی از نمایندگان مبنی بر اینکه موضوع استیضاح وزیر کار در هیأت حل اختلاف قوا مورد رسیدگی قرار گیرد چقدر وجود دارد، گفت: هرکسی می تواند هر پیشنهادی بدهد اما ما اعلام کرده ایم که ساز و کارهای غیر رسمی را بر راهکارهای رسمی قانونی ترجیح نمی دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که فضای مجلس نسبت به استیضاح شیخ الاسلامی چگونه است، گفت: اگر این استیضاح مطرح شود فضا خیلی خوب است و استیضاح وزیر رأی می آورد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا احتمال مطرح شدن این استیضاح را در مجلس می دهد، گفت: در صورت کناره گیری مرتضوی این استیضاح مطرح نمی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خبرنگاران از نادران پرسیدند آیا احتمال چنین اقدامی از سوی مرتضوی وجود دارد؟ گفت: غیب گو نیستم و نمی توانم پیش بینی کنم اما اخباری در این زمینه وجود دارد که این احتمال وجود دارد.

وی در خصوص برگزاری جلسات مشترک با طراحان استیضاح با وزیر کار و مرتضوی نیز گفت: دکتر ریاض معاون معاونت پارلمانی رئیس جمهور پیشنهادی در این خصوص داشتند که من به ایشان عرض کردم اگر آقای وزیر با اختیار کامل در جلسه حضور پیدا کنند حرفی برای برگزاری این جلسات ندارم.

وی در خصوص زمان برگزاری این جلسه مشترک نیز گفت: ما منتظر هستیم تا دولت زمان این جلسه را مشخص کند چون آنها درخواست چنین جلسه ای را داشتند.

نادران در پاسخ به این سوال که جلسه استیضاح چه روزی تعیین شده است، افزود: هیأت رئیسه مجلس روز یکشنبه اینده را برای انجام استیضاح اعلام کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016