دوشنبه 28 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعيد مرتضوی امروز هم به تامين اجتماعی نرفت

خبرگزاری کار ايران (ايلنا) ـ نجابت با بيان اين که مرتضوی روز گذشته استعفای خود را تقديم وزير کار و امور اجتماعی کرده است،گفت: مرتضوی تا اين لحظه به ساختمان تامين اجتماعی وارد نشده است و با اين شرايط موضوع استيضاح مجددا در مجلس مطرح نخواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين نجابت نماينده مردم تهران در گفتگو با خبرنگار ايلنا ضمن بيان اين که هدف اصلی امضا کنندگان استيضاح وزير کار، استعفای سعيد مرتضوی از مدير عاملی صندوق تامين اجتماعی بوده است، گفت: با توجه به اين که مرتضوی استعفای خود را تقديم وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعی کرده است و امروز نيز تاکنون بر سر کار خود حاضر نشده طرحی به نام استيضاح در مجلس مطرح نخواهد بود.

وی درادامه افزود: اگر مرتضوی بخواهد بر سر کارحضور يابد شرايط جديدی به وجود می‌آيد و هنوز نمايندگانی هستند که بخواهند طرح استيضاح را مطرح و آن را امضا کنند.

عضو کمسيون انرژی مجلس تصريح کرد: با توجه به اين که نمايندگان دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تا هفتم خرداد سال ۹۱ زمان دارند حتی اگر يک روز هم باقی باشد استيضاح را مطرح خواهيم کرد.

نجابت همچنين در رابطه با صحبت های احمدی نژاد درباره عدم تعهد به نمايندگان مجلس شورای اسلامی جهت استعفای مرتضوی از سمت خود گفت: اين احمدی نژاد نيست که بايد استعفای مرتضوی را بپذيرد بلکه وزير کار وی را در راس صندوق تامين اجتماعی قرار داداه است و اين وزير کار است که بايد با استعفای مرتضوی موافقت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016