سه شنبه 29 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سی سال زندان در تبعيد برای سه شهروند در اروميه

آژانس خبری موکريان - سرويس حقوق بشر - سه زندانی در اروميه به نام های ايرج محمدی، محمدامين آگوشی و احمد پولادخانی هر کدام به تحمل ۱۰ سال حبس در زندان زاهدان محکوم شدند.

محمدامين آگوشی يکی از اين سه زندانی، در تماس با خبرنگار آژانس خبری موکريان ضمن تأييد اين خبر اظهار داشت که پرونده اين سه شهروند که پيشتر از سوی شعبه اول دادگاه نظامی آذربايجان غربی به اتهام جاسوسی به ۱۰ سال حبس در زندان زاهدان محکوم شده بودند، در پی اعتراض آنان و دادستان اروميه، جهت رسيدگی به ديوانعالی کشور ارجاع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه افزود :شعبه ۳۱ ديوانعالی کشور پس از رسيدگی به پرونده اين سه شهروند، رأی دادگاه بدوی را ابرام نموده هر کدام از آنان را به تحمل ۱۰ سال حبس در زندان زاهدان محکوم نمود.

وی در خاتمه گفت: در رأی صادره آمده در صورتی که توبه ننمايند همچنان در تبعيد باقی خواهند ماند.

يادآور می گردد که ايرج محمدی اهل مياندوآب، محمدامين آگوشی و احمد پولادخانی اهل پيرانشهر در ارديبهشت ماه ۸۸ دستگير شده اند و هم اکنون در زندان مرکزی اروميه بسر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016