یکشنبه 3 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تصویب دو فوریت طرح اصلاح ماده یك قانون هدفمندكردن یارانه ها

تهران - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت طرح اصلاح ماده یك قانون هدفمندكردن یارانه ها كه درمورد افزایش قیمت حامل های انرژی است، موافقت كردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز /یكشنبه/ مجلس به بررسی دو فوریت طرح اصلاح ماده یك قانون هدفمندی یارانه ها پرداختند و دو فوریت این طرح را با 141 رای موافق، 17 رای مخالف و 10 رای ممتنع ازمجموع 198 نماینده حاضر تصویب كردند.

در مقدمه توجیهی این طرح كه به امضای 77 نفر از نمایندگان رسیده است، آمده است: قانون هدفمند كردن یارانه ها به عنوان یكی از قوانین مهم و پایه گذار حوزه تحول اقتصادی زمانی می تواند به اهداف موردنظر قانونگذار دست یابد كه مجریان برداشت صحیح و دقیقی از قانون داشته باشند و هرگونه برداشت سلیقه ای و نادرست از قانون و اظهارنظر و تصمیم گیری مسوولان براساس برداشت های ناقص و نادرست می تواند ضمن ایجاد مشكلات، فضای اقتصادی و اجتماعی كشور را آشفته كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016