چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بادامچيان: اصلاح طلبان می خواهند به هر شکل ممکن در فضای سياسی باقی بمانند

خبرگزاری مهر ـ قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی با بيان اينکه جريان اصلاحات به هر شکل ممکن می خواهد حضور خود در جغرافيای سياسی کشور را حفظ کند افزود: از اين رو آنها از الان موضوع انتخابات رياست جمهوری و نامزدهای مورد نظر خود را مطرح کرده اند تا بگويند که می خواهند در صحنه سياسی باقی بمانند.

اسدالله بادامچيان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعاليت زودهنگام برخی از جريان های سياسی برای ورود به انتخابات يازدهم رياست جمهوری گفت: من بار ها گفته ام و باز يادآور می شوم که جريان اصلاحات در ايران مرد و با عيسی مسيح هم زنده نمی شود اما عده ای تصور کردند که منظور بادامچيان اين است که اطلاح طلبان برای هميشه از صحنه سياسی کشور حذف شدند در حالی که اينگونه نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس فراکسييون حزب موتلفه اسلامی در مجلس با بيان اينکه همچنان اطلاح طلبان در فضای سياسی حضور دارند افزود: اما آنها نمی توانند تاثير چندانی در صحنه سياسی ايفا کنند، در انتخابات مجلس نهم مشاهده کرديم که نتوانستند موفقيت خوبی را بدست آورند ضمن آنکه اختلاف و دودستگی در اين جريان زياد است.

اين فعال سياسی خاطرنشان: عده ای در اردوگاه اصلاح طلبان به مقابله با خاتمی پرداختند و پس از رای دادن او در انتخابات مجلس نهم اعتراض خود را اعلام کردند. بايد خطاب به اين افراد گفت: آيا رئيس جمهور سابق که مورد حمايت شما بود نمی تواند در انتخابات شرکت کند؟! چرا عليه وی جريان سازی می کنيد؟

بادامچيان با بيان اينکه جريان اصلاحات به هر شکل ممکن می خواهد حضور خود در جغرافيای سياسی کشور را حفظ کند افزود: از اين رو آنها از الان موضوع انتخابات رياست جمهوری و نامزدهای مورد نظر خود را مطرح کرده اند تا بگويند که می خواهند در صحنه سياسی باقی بمانند.

قائم مقام دبير کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اينکه نبايد از الان وارد انتخابات رياست جمهوری شد اظهار داشت: البته در بين مردم و خواص همواره اين سوال مطرح می شود که مديريت آينده دستگاه اجرايی را چه شخصی برعهده می گيرد اما در حال حاضر ملاک برای ما انتخابات دور دوم و تشکيل مجلس نهم است و به مرور زمان وارد انتخابات آينده می شويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016