جمعه 8 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفیر جدید ایران در افغانستان استوارنامه خود را تقدیم کرزای کرد

ابوالفضل ظهره وند سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، طی مراسمی در ارگ ریاست جمهوری، استوارنامه خود را به حامد کرزی رئیس جمهور افغانستان، تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دراین مراسم که زلمی رسول، وزیر امورخارجه و تعدادی از مقامات بلندپایه وزارت خارجه افغانستان نیزحضور داشتند، ظهره وند اظهار داشت: دو کشور از ظرفیت ‌های فراوانی برای بسط و توسعه همکاری‌ها برخوردار بوده و با درک مشترک می‌توانند این روابط را بیش از پیش گسترش دهند.

همچنین سفیرجمهوری اسلامی ایران در این مراسم آخرین مواضع تهران را پیرامون توسعه مناسبات دو کشور در زمینه های سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی به اطلاع رئیس‌جمهور افغانستان رساند و اظهار امیدواری کرد که در دوره ماموریتش بتواند در استحکام هر چه بیشتر روابط نزدیک دو کشور نقش ارزنده ای ایفا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حامد کرزی نیزبا ابراز خرسندی از انتخاب ظهره وند به عنوان سفیر حدید ایران درافغانستان و با اشاره به مشترکات فرهنگی و تاریخی دو کشور ، برتوسعه مناسبات رو به گسترش دو کشور در عرصه های مختلف تاکید کرد.

ظهره وند به پیشنهاد وزیر امور خارجه و با تایید رییس جمهوری اسلامی ایران به این سمت منصوب شد.

وی بین سالهای 1371 تا 1376 سرکنسول ایران در مزار شریف افغانستان، از 1376 تا 1379 مشاور معاون وقت آسیا اقیانوسیه وزارت امورخارجه، بین سالهای 1385 تا 1387 سفیر ایران در ایتالیا و از سال 1387 تا پیش از مسوولیت جدیدش، مشاور رئیس جمهور و معاون رسانه ای دکتر 'جلیلی' دبیر شورای عالی امنیت ملی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016