دوشنبه 11 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار بوشهر: تحويل قطعی نيروگاه اتمی بوشهر تا پايان پاييز امسال


خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: تا پايان پاييز امسال تحويل قطعی نيروگاه اتمی بوشهر را از پيمانکار روسی خواهيم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسين جهانبخش ظهر امروز در آيين تجليل از دست‎اندرکاران برگزاری بيستمين اجلاس سراسری نماز در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای طرح مهر ماندگار در کشور ۱۵۰ هزار ميليارد تومان پيش‌بينی شده است که از اين مبلغ تاکنون ۶۲ هزار ميليارد تومان تامين شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: از مجموع اعتباراتی که امسال برای اجرای طرح مهر ماندگار در کشور در نظر گرفته شده، سهم استان بوشهر به غير از اعتبارات نفت يک‌هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان است.

وی اظهار داشت: اميدواريم با اختصاص اين مبلغ و همچنين اعتبارات نفت تا پايان ارديبهشت ماه سال ۹۲ همه پروژه‎های کلان استان بوشهر به اتمام برسد.

جهانبخش با اشاره به روند اجرای نيروگاه اتمی بوشهر ادامه داد: تا پايان پاييز امسال تحويل قطعی نيروگاه را از پيمانکار روسی خواهيم داشت.

استاندار بوشهر با گراميداشت روز ملی خليج فارس يادآور شد: نخستين همايش روز ملی خليج فارس روز گذشته با کيفيت و کميت قابل قبولی در بوشهر برگزار شد و با توجه به بازخوردهای ملی و فراملی اين همايش رئيس سازمان ميراث فرهنگی اعلام کرد اين همايش سال آينده نيز در بوشهر برگزار می‎شود.

وی تصريح کرد: تلاش ما اين بود در عرصه‎های خدمتگزاری رسالتی را که بر عهده داشتيم با توجه به ظرفيت‎ها به سرانجام برسانيم و در اين همايش پيشنهاد داديم که از سال آينده جشنواره خليج فارس در سراسر کشور برگزار شود.

جهانبخش با اشاره به برگزاری بيستمين اجلاس سراسری نماز در بوشهر گفت: نتيجه تلاش در برگزاری هرچه بهتر اين اجلاس کسب رتبه برتر در بين تمام اجلاس‎های برگزار شده در کشور بود.

وی اضافه کرد: تلاش ما اين است که خروجی اين اجلاس که از برگزاری آن مهم‎تر از آن است را در عرصه علمی و فرهنگی و مذهبی ببينيم و در تاريخ بماند و بتواند زمينه‎ای برای ساير اجلاس‎ها باشد.

دبير ستاد اقامه نماز استان بوشهر نيز در اين نشست گفت: با تمهيدات انجام شده بيستمين اجلاس سراسری نماز بدون هيچ مشکلی در استان بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام عباس خشنود افزود: برگزاری چند پيش اجلاس در شهرستان‎های استان و برگزاری نشست‎های پرسش و پاسخ برای دانش‎آموزان، دانشجويان و طلاب با حضور ۱۲ نفر از طلاب و کارشناسان مرکز تخصصی حوزه نماز از قم در سطح استان بوشهر از جمله برکات برگزاری اين اجلاس بود.

در اين آيين از دست‎اندرکاران و فعالان برگزاری بيستمين اجلاس سراسری نماز در بوشهر تجليل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016