سه شنبه 12 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه محمد يزدی به دولت: گرانی‌ها نارضايتی گسترده‌ای را به وجود آورده است


ايلنا: شيخ محمد يزدی در نامه ای به دولت نگرانی مراجع و جامعه مدرسين حوزه علميه قم را از گرانی ها اعلام کرد.

به گزارش ايلنا، جامعه مدرسين حوزه علميه قم درنامه‌ای خطاب به دولت بر ضرورت رسيدگی هرچه بيشتر به بحث اقتصادی و مساله گرانی ها تاکيد کرد.

متن اين نامه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد «زيد عزه الشريف»

رياست محترم جمهوری اسلامی ايران

با سلام و آرزوی موفقيت برای جنابعالی و همه خدمت گزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ به اطلاع می‌رساند؛ طبق اخبار و گزارش‌های واصله و شواهد موجود، طی چند ماهه اخير موج نسبتاً عظيمی از گرانی متوجه کالاهای اصلی و مورد نياز مردم شريف ايران شده و مشکلات و نارضايتی در حد گسترده‌ای را به وجود آورده است. به طوری که مراجع معظم تقليد و علمای اعلام «دامت‌برکاتهم» نيز نسبت به اين مسئله ابراز نگرانی فرموده‌اند. بديهی است چنانچه اين گرانی‌ها تداوم پيدا کند، ‌بيم آن می‌رود که اقشار آسيب پذير و مستضعف جامعه اسلامی ما - که همانا صاحبان اصلی اين انقلاب‌اند - با معضلات جدی مواجه شوند.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم براساس وظيفه اسلامی و اجتماعی در حمايت از اقشار محروم جامعه ضمن تشکر از اقدامات اخير دولت محترم در ارتباط با نظارت و مهار اين گرانی‌ها و با نظر به تأکيدات فراوان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر حل معضلات اقتصادی و توجه به مشکلات اقشار آسيب پذير، بر تداوم نظارت‌ها تأکيد نموده و از دولت محترم می‌خواهد ضمن تبادل نظر با کارشناسان اقتصادی و بهره‌گيری از مشاورة دلسوزان نظام و انقلاب، جلوی گرانی‌ها و افزايش قيمت‌های موجود را بگيرد تا به خواسته‌های مردم شريف جامه عمل پوشانده شود.

پيشاپيش از بذل توجه و خدمات ارزنده جنابعالی و دولت محترم سپاسگزاريم.

محمد يزدی
رئيس شورای عالی جامعه مدرسين حوزه علميه قم


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016