جمعه 15 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي مطهري: مصباحي مقدم را براي رياست مجلس مناسب مي‌دانم

مطهري درباره رياست مجلس نهم گفت: آقاي حداد عادل را مناسب نمي‌دانم؛ چراكه در دور قبل نيز تاثيري در مجلس نداشتند، ابتدا آقاي لاريجاني و پس از ايشان آقاي مصباحي مقدم را مناسب مي‌دانم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) علي مطهري نماينده مجلس شوراي اسلامي كه براي راي دادن در حسينيه ارشاد حضور يافته بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين‌كه آيا نظر برخي مبني بر اين‌كه اگر روحانيت به رياست مجلس بازگردد، ‌مجلس اقتدار خود را بازمي‌يابد،‌موافقيد يا نه گفت: معتقدم روحاني بودن يا نبودن تاثيري در اقتدار مجلس ندارد و بيشتر به شخصيت فرد مربوط مي‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در پاسخ به سوال ديگري در مورد استيضاح وزير كار گفت:‌ قرار است روز يكشنبه 17 ارديبهشت ماه درباره استيضاح وزير كار تصميم‌گيري شود.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فرصت براي اين كار وجود دارد يا نه،‌گفت: بله، بعد از بررسي بودجه براي استيضاح ايشان فرصت وجود دارد.

مطهري در پاسخ به سوالي اظهار كرد: من قاعدتا راي مي‌آورم. اگر راي نياورم بايد بررسي شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016