جمعه 15 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: بعد از ابوترابي‌فرد، لاريجاني را براي رياست مجلس ترجيح مي‌دهم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بيان اينكه بعد از مجلس پنجم دیگر در مجلس اقتدار نداشته‌ایم،اعلام كرد كه ترجيح مي‌دهد همچنان لاريجاني سكاندار قوه مقننه باشد.

ایلنا: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بيان اينكه بعد از مجلس پنجم دیگر در مجلس اقتدار نداشته‌ایم، اعلام كرد كه ترجيح مي‌دهد همچنان لاريجاني سكاندار قوه مقننه باشد.

به گزارش خبرنگار ايلنا، حسن بیادی عضو شورای اسلامی شهر تهران بعد از انداختن رای خود در صندوق رای مستقر در حسینیه ارشاد تهران در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات دور دوم به اندازه دور اول اهميت دارد به خصوص كه در تهران تنها 5 نفر در دور اول به مجلس راه يافته و 25 نفر در انتظار نتيجه دور دوم هستند.

وی تاكيد كرد: بعد از مجلس پنجم دیگر در مجلس اقتدار نداشته‌ایم و باید مجلس آینده، مجلس قانونمداری باشد که بتواند علاوه بر وضع قوانین لازم نظارت کافی بر آنها داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بیادی گفت: نظارت فردی نمی‌تواند اثر مطلوبي داشته باشد. اعتراضات باید ساختاری باشد و باید کسانی را انتخاب کنیم که شجاع باشند و نسبت به قانون نیز اشراف کامل داشته باشند.

وي ادامه داد: مدیریت جزیره‌ای جواب نمي‌دهد و همين مساله باعث شده كه نمایندگان زیادی در دور اول به مجلس راه پیدا نکنند و در انتظار دور دوم بمانند.

وی در مورد ریاست مجلس نیز گفت: به عقیده من روحانیت سوابق درخشانتری در مديريت مجلس داشته است و اقتداری که روحانیت به مجلس داده بعد از مجلس پنجم هیچ کسی نتوانسته در ریاست مجلس داشته باشد از اين رو من بين چهره‌های روحانی ابوترابی فرد را به سايرين ترجیح می‌دهم.

بیادی گفت:اگر از بین روحانیون کسی انتخاب نشود ترجیح می‌دهم رئیس مجلس همچنان لاریجانی باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016