دوشنبه 18 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خنثی‌ سازی چند عمليات انتحاری و ترور در تهران

فرارو ـ فرمانده سپاه تهران بزرگ از خنثی سازی چند عمليات انتحاری، انفجاری و ترور در نقاط حساس تهران توسط نيروهای اطلاعات سپاه در عيد نوروز خبر داد.

سردار محسن کاظمينی فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله(ص) تهران بزرگ از خنثی سازی چند عمليات مهم تروريستی توسط سپاه در شهر تهران و در ايام نوروز خبر داد و گفت: بچه های گمنام اطلاعات سپاه از مدتها قبل از عيد بر روی تيم‌های تروريستی کار کرده و توانستند در زمان مناسب به بهترين شکل با آنها برخورد کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کاظمينی با اشاره به برنامه‌های اين گروههای تروريستی اظهار داشت: اين افراد، انجام عمليات‌های انفجاری، انتحاری و ترور در نقاط حساس تهران را در دستور کار داشتند.

بنا بر اين گزارش، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چندی پيش در جمع فرماندهان، مديران و مسئولين رده‌های مختلف سپاه از اقدام سپاه مبنی بر خنثی‌سازی توطئه مهم دشمنان خبر داد که بنا داشتند در ايام عيد در داخل کشور انجام دهند.

کاظمينی همچنين با اشاره به برقرای امنيت کامل تهران در برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه گفت: انتخابات سالم و خوبی برگزار شد و مشکل و خبر خاصی در خصوص عدم امنيت در تهران نداشتيم.

مرتضی تمدن استاندار تهران نيز در گفتگو با فارس، در همين رابطه گفت: ابدا مشکلی در روز جمعه نداشتيم و همه‌ جا امن و امان بود و انتخابات نيز به بهترين شکل ممکن برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016