جمعه 22 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصباحي‌مقدم:اكثريت قابليت توجهي از جبهه متحد از لاريجاني حمايت مي‌كنند

يك عضو جبهه متحد اصولگرايان با بيان اين‌كه گمانه‌زني‌ها حكايت از حمايت قابل توجهي از رياست لاريجاني در مجلس نهم دارد، گفت: مطمئنا اعضاي دو جبهه پايداري و متحد براي تصدي صندلي هيات رييسه تلاش خواهد كرد و پيش‌بيني مي‌شود، تركيبي از اعضاي اين دوجبهه هيات رييسه را در اختيار گيرند.

حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا مصباحي مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بيان اين‌كه تاكنون بحث متشكلي از ناحيه جبهه متحد براي موضوع رياست مجلس نهم مطرح نشده است، در عين حال گفت: با اين وجود گمانه‌زني‌ها نشان مي‌دهد كه اكثريت قابل توجهي از جبهه متحد از رياست لاريجاني حمايت مي‌كند.

وي افزود:حال اين افراد مي‌توانند در قالب فراكسيون رهروان ولايت باشند يا در اين فراكسيون ورود پيدا نكنند. به طور كلي فضا و شرايط نشاندهنده حمايت اكثريت از رياست لاريجاني در مجلس نهم است.

نماينده مردم تهران در ادامه با بيان اين‌كه مطمئنا دو جبهه پايداري و متحد براي تصدي كرسي‌هاي اعضاي ديگر هيات رييسه تلاش مي‌كنند، گفت: با توجه به فعاليت دو جبهه پايداري و متحد براي در اختيار گرفتن كرسي‌هاي هيات رييسه اعم از رييس، نواب و منشي‌ها، احتمال اين وجود دارد كه تركيب هيات رييسه مجلس نهم تركيبي از اين دو جبهه باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مصباحي مقدم در ادامه با بيان اين‌كه در مجلس نهم فراكسيون‌هاي متعددي تشكيل خواهد شد، گفت: علاوه بر فراكسيون منتسب به اصولگرايان و اصلاح‌طلبان در مجلس نهم، فراكسيون‌هايي همچون صداي عدالت و رهروان ولايت اعلام موجوديت كرده‌اند.

وي در عين حال تاكيد كرد: جزو فراكسيون رهروان ولايت نخواهد بود و تنها به عضويت فراكسيون اصولگرايان در خواهد آمد.

مصباحي‌مقدم در پايان با بيان اين‌كه رياست لاريجاني را به حداد عادل ترجيح مي‌دهد، گفت: بنده نه به خاطر مسائل سياسي، بلكه به خاطر مسائل مديريتي توانايي آقاي لاريجاني را بيشتر از آقاي حداد عادل مي‌دانم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016