جمعه 22 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجتبي شاكري:رياست حدادعادل در مجلس آينده تعامل بين قوا را بيشتر مي‌كند

يك عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: در صورت رياست آقاي حدادعادل در مجلس آينده شاهد تعامل بيشتر بين قوا خواهيم بود.

مجتبي شاكري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به اين‌كه در نهايت فهرست اصولگرايان توانست اكثريت مجلس آينده را به خود اختصاص دهد، گمانه‌زني‌هاي غربي‌ها مبني بر اينكه تركيب‌بندي خوبي در مجلس نهم پيش نمي‌آيد و مشاركت‌ پايين است، غلط از آب در آمد.

وي افزود: به نظر بنده جبهه پايداري و جبهه متحد اصولگرايان دو تفكر نيست، بلكه تفكري است كه به دنبال گفتمان انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري حركت مي‌كند و شاهد هستيم كه در هر دو جبهه، روحانيت معظم حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاكري خاطر نشان كرد: اگرچه اين دو جبهه به دليل رقابت‌هاي انتخاباتي رقيب هم شده‌اند، اما در مجلس نهم بايد وحدت داشته باشند و رقابت‌ها را به رفاقت‌ها تبديل كنند. اين عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي همچنين درباره رياست مجلس آينده نيز با بيان اين‌كه در اين راستا بايد تذكرات مقام معظم رهبري به روساي قوا در خصوص حل كردن اختلافات در جلسات داخلي را مورد توجه قرار داد، اظهار كرد: به نظر من آقاي لاريجاني به دست گرفتن رياست مجلس آينده سخت‌تر است؛ چرا كه نتوانستند اختلافات ميان قوا را پنهان كنند.

وي تاكيد كرد: به نظر مي‌رسد در تجربه، رياست آقاي حدادعادل باعث تعامل مثبت‌‌تر و مطلوب‌تري بين قوا بود و شايد در دوره جديد در صورت تغيير رياست مجلس و به عهده گرفتن اين سمت توسط آقاي حدادعادل، شاهد تعامل بيشتر ميان قوا باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016