یکشنبه 24 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خريد کالا از کارخانجات توسط بنکداران کاهش يافته است

- در حال حاضر خريد و فروش کالا از کارخانجات داخلی به ميزان قابل ملاحظه ای کاهش يافته است
- به تبع اين برخی کارخانجات مجبور به تعديل نيروهای خود کرده اند


ايلنا: رئيس اتحاديه توزيع کنندگان لوازم خانگی اعلام کرد: هم اکنون به واسطه شرايط اقتصادی موجود و همچنين مسائل مالياتی، اغلب توليدات کارخانجات در انبارهای واحدها تجميع شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد طحان پور با بيان اين مطلب به ايلنا گفت: در حال حاضر خريد و فروش کالا از کارخانجات داخلی به ميزان قابل ملاحظه ای کاهش يافته، به طوری که تقريبا می توان از توقف خريد لوازم خانگی توليد داخل از سوی بنکداران و توزيع کنندگان خرد خبر داد.

به گفته وی؛ به تبع اين برخی کارخانجات مجبور به تعديل نيروهای خود کرده اند. بدون شک ادامه مشکلات موجود منجر به تعديل بيشتر نيروهای کار واحدها خواهد شد.

طحان پور در خصوص رويکرد دولت برای اصلاح دوباره قيمت ها در قالب فاز دوم قانون هدفمندی يارانه ها نيز تصريح کرد: زمانی که هزينه های ورودی کارخانجات لوازم خانگی از مواد پتروشيمی گرفته تا آلومينيوم و فولاد افزايش داشته، چطور می توان قيمت تمام شده محصولات را بدون افزايش قيمت عرضه کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون اغلب واحدها خواستار افزايش قيمت های خود هستند اما اين درخواست ها با مخالفت سازمان حمايت روبروست. البته بايد عنوان کرد که تقاضا در بازار کاهش يافته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016