یکشنبه 24 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارخانه شيرين طعم تعطيل و ۶۰ کارگر بيکار شدند

- به جهت انباشت بدهی‌های بانکی هم اکنون کليه اموال و زمين‌ها و ساختمان کارخانه که در رهن يکی از بانک‌های کشور بود مصادره شده است
- کارگران بيکار شده از اين انتقال ابزار توليد خود به تهران جلوگيری کرده‌اند


ايلنا: دبير اجرايی خانه کارگر لارستان اعلام کرد: کارخانه شيرين طعم لارستان تعطيل و ۶۰ کارگر آن اخراج شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدحسن قوامی در گفت گو با خبرنگار ايلنا با اشاره به اينکه کارخانه شيرين طعم لارستان وابسته به کارخانه ويتانا است اظهار داشت: اين واحد توليدی با مجموع ۶۰ کارگر مشغول به کار بود که با پديدآمدن بحران ۲۰ نفر از اين کارگران اخراج شده بودند و با تعطيلی کامل کارخانه تعداد ۴۰ کارگر باقی مانده نيز اخراج شده‌اند.

او گفت: با اخراج کارگران و تعطيلی کارخانه به جهت انباشت بدهی‌های بانکی هم اکنون کليه اموال و زمين‌ها و ساختمان کارخانه که در رهن يکی از بانک‌های کشور بود مصادره شده است.

قوامی با بيان اينکه هم اکنون کارگران اخراج شده بلاتکليف هستند افزود: ماشين آلات و ابزار توليد اين واحد توليدی قرار بود به تهران انتقال پيدا کند که کارگران بيکار شده در حال حاضر از اين انتقال جلوگيری کرده‌اند و از مسئولان خواسته‌اند با احيا ء مجدد اين واحد توليدی، شغل و کارخانه از دست رفته را به آنان باز گردانند.

به گفته قوامی ميزان بدهی اين واحد توليدی به بانکهای تسهيلات دهنده ۳ ميليارد تومان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016