دوشنبه 25 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ولايتی: تنها راه نجات مصر ايجاد حکومت اسلامی است

خبرگزاری مهر ـ مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين الملل با بيان اينکه تنها راه نجات مصر ايجاد حکومت اسلامی است، گفت: دعا می کنيم مردم مصر موفق شوند تا حاکميت اسلامی را در کشور خود ايجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر ولايتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بين الملل در حاشيه همايش نظريه بيداری اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ما به عنوان کشور دوست مصر دعا می کنيم مردم مصر موفق شوند با توجه به اينکه اکثريت آنها تمايل به حاکميت اسلامی دارند به اين حاکميت دست پيدا کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بسيار اميدواريم که انتخابات در محيطی آرام و به خوبی برگزار شود و مردم بتوانند رای خود را به صندوق ها بياندازند.

ولايتی خاطرنشان کرد: پيش بينی ما اين است که با توجه به اينکه اکثريت مردم به حاکميت اسلامی علاقه دارند رئيس جمهور نيز به اين خواسته آنها توجه کرده و همانطور که مجلس با بيش از ۷۰ درصد آراء حاکميت اسلامی پيدا کرد رئيس جمهوری نيز از همين دست باشد.

وی تصريح کرد: اين حق مردم مصر است که بدون دخالت خارجی سرنوشت خود را تعيين کنند.

ولايتی خاطرنشان کرد: ما به عنوان کشور دوست مصر تنها برای آنها آرزوی موفقيت می کنيم و می گوييم که بدون پياده کردن اسلام امکان ايستادگی در مقابل تهاجم آمريکايی ممکن نيست.

وی خاطرنشان کرد: مصر کشور شماره يک جهان عرب است و اميدواريم که اين کشور بتواند به جايگاه واقعی خود بازگردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016