شنبه 30 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توکیو به دنبال تجارت نفتی با ایران از طریق بانک مرکزی ژاپن

رادیو فردا: به دنبال تصمیم بزرگ‌ترین بانک ژاپن مبنی بر انسداد نقل و انتقال‌های مالی دولت ایران، گزارش‌ها حاکی است که توکیو در تلاش است معاملات نفتی خود با جمهوری اسلامی را از طریق بانک مرکزی این کشور انجام دهد.

خبرگزاری رویترز روز جمعه، ۲۹ اردیبهشت‌ماه، به نقل از روزنامه آن‌لاین «نیکِئی» ژاپن گزارش کرد که دولت ژاپن و مقام‌های رسمی بانک‌های خصوصی در نظر دارند بانک مرکزی ژاپن را متقاعد کنند تا نقل و انتقال‌های معاملات نفتی ژاپن با ایران از طریق این بانک صورت بگیرد.

این روزنامه با این‌ حال افزوده است که در این میان موافقت آمریکا با این تصمیم بانک مرکزی ژاپن «ضروری» است.

این خبر پس از آن منتشر شد که بانک ژاپنی «میتسوبیشی» که به نوشته رویترز بخش اعظم نقل و انتقال‌های مالی مربوط به واردات نفت از ایران را بر عهده دارد روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد که در همراهی با حکم یک دادگاه آمریکایی مبنی بر مسدود کردن دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های ایران، نقل و انتقال‌های دولت ایران از طریق این بانک را متوقف کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بابایی تصریح کرد: خوشبختانه با پیشرفت‌های حاصل شده، امروزه پروتزهایی بسیار سبک‌تر و مستحکمتر از گذشته از جنس تایتانیوم و الیاف کربن ساخته می‌شوند که به کلیه معلولان اعم از جوان و تنومند و یا ضعیف و ناتوان و حتی سالمندان (بسته به سطح فعالیت مورد انتظار) کمک می‌کنند به فعالیت‌های روزمره خود برگردند و همچنین این پروتز‌ها به ورزشکاران نیز اجازه می‌دهند در فعالیت‌های ورزشی و حتی در حد قهرمانی شرکت كنند.

وی در خاتمه به برگزاری دهمین کنگره ارتوز و پروتز ایران اشاره کرد و گفت: در جریان برگزاری این کنگره، جدید‌ترین دستاورد‌ها و تکنولوژی روز در زمینه طراحی وساخت انواع ارتوز و پروتز‌ها در قالب ارائه مقالات علمی و همچنین معرفی محصولات در بخش نمایشگاهی مورد بحث و بررسی اساتید و اندیشمندان سراسر کشور قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016