سه شنبه 2 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سفير ايران به نشانه اعتراض خاک جمهوری آذربايجان را ترک کرد


خبرگزاری فارس: سفير ايران در باکو در اعتراض به توهين عناصر مزدور به مقام معظم رهبری و تشديد اقدامات ضد اسلامی جمهوری آذربايجان، با فراخوان مرکز، خاک اين کشور را ترک کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد باقر بهرامی سفير ايران در جمهوری آذربايجان دوشنبه شب خاک جمهوری آذربايجان را به نشانه اعتراض ترک کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تعدادی از عناصر مزدور و فريب خورده وابسته به حزب حاکم جمهوری آذربايجان (ينی آذربايجان) و نيز تجزيه طلبان و قومگرايان مورد حمايت رژيم صهيونيستی اخيراً در تجمع از پيش برنامه ريزی شده، به ساحت مقدس ولی امر مسلمين جهان توهين کرده‌اند.

يک منبع آگاه در کشورمان با تاکيد بر اينکه جمهوری آذربايجان برای نوکری به صهيونيسم همه الزامات همسايگی و اصول همبستگی اسلامی را زيرپا گذاشته و افسار خود را گسيخته است، هشدار داد: باکو بهای سنگينی برای سياست‌های ضد اسلامی و ضد ايرانی خود پرداخت خواهد کرد.

دولت باکو که طی ماه‌های اخير اداره اين کشور را عملاً به دست صهيونيست‌ها سپرده، برغم بيانيه اعتراض آميز سفارت ايران، از محکوم کردن توهين عناصر سرسپرده به مقام معظم رهبری خودداری کرده است.

دولت جمهوری آذربايجان که بيش از ۹۸ درصد مردم آن را مسلمانان تشکيل می‌دهند، اين روزها با صرف ميليون‌ها دلار از درآمدهای نفتی مردم اين کشور، به بهانه برگزاری مسابقه موسيقی يوروويژن ميزبان همجنس بازان از سراسر جهان است که بشدت اعتراضات مردم اين کشور را سبب شده است.

ميزبانی همجنس بازان سراسر جهان توسط جمهوری آذربايجان بموازات تشديد سياست‌های اسلام ستيزانه اين کشور از جمله ممنوعيت حجاب، تخريب مساجد، بستن مراکز دينی، حبس فعالان اسلامی، به شهادت رساندن اسلامگرايان و توهين به مراجع عظام و علمای دينی صورت می‌گيرد.

اواخر سال گذشته نيز وزارت امور خارجه ايران با احضار سفير جمهوری آذربايجان در تهران با ارايه مستنداتی، به همکاری باکو با موساد در ترور دانشمندان هسته‌ای ايران اعتراض کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016