چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارائه بسته‌ پيشنهادی ۱+۵ به ايران در بغداد

فرارو ـ رئيس کميسيون امنيت ملی مجلس از ارائه بسته‌پيشنهادی ۱+۵ به ايران در مذاکرات امروز بغداد خبرداد و گفت: فضای مثبت مذاکره تهران در مذاکرات بغداد تاثير گذاشته و روند مذاکرات جمعا به نفع جمهوری اسلامی ايران خواهد بود.

علاءالدين بروجردی نماينده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با مثبت ارزيابی کردن سفر دبير کل آژانس بين المللی انرژی اتمی به تهران گفت: سفر يوکيا آمانو به کشورمان در آستانه مذاکرات گروه ۱+۵ با ايران حائز اهميت بوده و قطعا در مذاکرات بغداد تاثيرگذار خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه سفر آمانو به تهران را مکمل نشست وين دانست و تصريح کرد: به گفته نماينده دائم جمهوری اسلامی ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی نشست وين از موفقيت قابل توجهی برخوردار بوده است لذا سفر بلند‌ پايه‌‌ترين مقام آژانس به تهران نشان‌دهنده موفقيت جمهوری اسلامی ايران در زمينه فعاليت‌های هسته‌ای و دفاع از اين حق قانونی است.

رييس کميسيون امنيت ملی خانه ملت با اشاره به ابراز رضايت آمانو از اين سفر و ديدار با دبير شورای عالی امنيت ملی و رئيس سازمان انرژی اتمی کشورمان، تصريح کرد: ابراز رضايت آمانو از سفر به ايران نشان‌دهنده فضای مثبت مذاکرات بوده و قطعا اين فضا در مذاکره بغداد تاثير مثبتی خواهد گذاشت.

بروجردی همچنين از حضور فعال تمام گروه‌های مذاکره کننده در بغداد خبر داد و گفت: بر اساس اخبار دريافتی طرف‌های مذاکره‌کننده با بسته‌های پيشنهادی خود به پای ميز مذاکره آمده و جمهوری اسلامی ايران نيز با بسته پيشنهادی قبلی به اين عرصه گام نهاده است که اين موضوع نشان از اهميت مذاکرات برای ۷ کشور مذاکره کننده دارد.

نماينده بروجرد در بهارستان در پايان روند مذاکرات بغداد را بسيار مثبت در جهت منافع ملت ايران پيش بينی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016