چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع مقابل سفارت آلمان در تهران: درخواست استرداد شاهين نجفی از برلين

خبرگزاری مهر ـ جمعی از مدافعان امامت و ولايت و خانواده معظم شهدا در اعتراض به عدم اخراج خواننده هتاک به مقدسات شيعيان از آلمان و عدم استرداد وی به ايران مقابل سفارت آلمان در تهران تجمع کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


داوود براتی مسئول هيئت خانواده شهدا و ايثارگران در گفتگو باخبرنگار مهر در خصوص اين تجمع در مقابل سفارت آلمان گفت: اين تجمع به دليل مقابله با خواننده مرتد که به مقدسات ما از جمله امام هادی (ع) ، حضرت حجت ، مقام معظم رهبری و امام راحل توهين کرده صورت گرفته است.

وی افزود: ما اين تجمع را ترتيب داديم تا اعتراض خود را اعلام کنيم و از سفارت آلمان بخواهيم که از دولتش درخواست کند، اين خواننده را به ايران تحويل دهد.

وی با بيان اينکه شکايتی نيز در بر اين اساس به دادستانی تسليم کرده ايم، گفت: اين خواننده مرتد قرار بوده تا اواسط هفته از آلمان اخراج شود اما اين کار هنوز صورت نگرفته و ما از دولت آلمان با توجه به روابط ديپلماتيک موجود با ايران خواهان استرداد اين خواننده هستيم.

براتی تاکيد کرد: تجمع کنندگان در مقابل سفارت آلمان، خانواده شهدا، ايثارگران و حزب الله هستند و به نوعی ما نماينده همه شيعيان هستيم که به مقدساتمان توهين شده است.

اين تجمع با حضور زنان و مردان از خانواده شهدا و ايثارگران در مقابل سفارت آلمان با سردادن شعارهايی عليه خواننده هتاک ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016