پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آيت‌الله نوری همدانی هم حکم ارتداد شاهين نجفی را اعلام کرد

پايگاه اطلاع رسانی آيت الله نوری همدانی ـ حضرت آيت الله نوری همدانی، با محکوم کردن اهانت صورت گرفته به حضرت امام هادی(ع) هرگونه هتک حرمت پيامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه اطهار(ع) را موجب ارتداد دانست. حضرت آيت الله حسين نوری همدانی از مراجع تقليد، در درس خارج خود که با حضور طلاب و روحانيان در مسجد اعظم قم برگزار شد، اهانت به مقدسات مسلمانان و شيعيان را محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با محکوم کردن اهانت صورت گرفته از سوی يک خواننده خارج نشين به ساحت امام هادی(ع) اظهار داشت: ما شکی نداريم که هرگونه اهانت و سبّ پيامبر(ص)، حضرت فاطمه زهرا و ائمه عليهم السلام موجب ارتداد است و هر کس مرتد شد حکم او معلوم است و اين فرد نيز محکوم به ارتداد است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم تاکيد کرد: متاسفانه کسانی که خود را خادمان حرمين شريفين می نامند، با لشکرکشی به بحرين مردم اين کشور را سرکوب می کنند و ما اميدواريم خداوند ملت بحرين را از شر آنها نجات دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016