دوشنبه 8 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عاطفه انوری، شهروند بهايی در اصفهان بازداشت شد

خبرگزاری هرانا – عاطفه انوری شهروند بهايی ساکن اصفهان روز يکشنبه ۳۱ اردی بهشت ماه توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، نيروهای امنيتی در ساعت ۳۰: ۷ صبح روز يکشنبه با بازداشت عاطفه انوری در هنگام خروج از منزل بازداشت می شود، اين ماموران وارد منزل اين شهروند بهايی شده و ضمن تفتيش منزل اقدام به ضبط برخی وسايل از جمله کتاب های مذهبی، تلفن همراه نموده و سپس وی را با خود به اداره اطلاعات منتقل کردند.

ماموران امنيتی در هنگام بازداشت اين شهروند بهايی به خانواده وی اعلام کردند پس از چند پرسش و تا ظهر همان روز ايشان را آزاد خواهيم کرد اما در پيگيری های صورت گرفته پس از گذشت ۲۴ ساعت مشخص شده است که نامبرده به زندان دستگرد اصفهان منتقل شده است.

در ضمن پس از پی گيری های خانواده عاطفه (آتيه) در مورد پرونده او، دادگاه انقلاب اصفهان از تشکيل پرونده برای وی اعلام بی اطلاعی کرده است.

لازم به ذکر است که روز يکشنبه صبح ۷خرداد ماه ۱۳۹۱ اجازه ملاقات عاطفه (آتيه) به خانواده اش داده شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016