جمعه 19 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رد بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و تاکید بر جدایی ناپذیری جزایر سه گانه از خاک ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد کامل مفاد بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در جده در مورد جزایر سه گانه ایرانی تأکید کرد که جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء جدایی ناپذیر از خاک جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد کامل مفاد بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس در جده در مورد جزایر سه گانه ایرانی تأکید کرد که جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء جدایی ناپذیر از خاک جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

مهمانپرست با اشاره به اظهارات سعودالفیصل وزیر امور خارجه عربستان سعودی در باره کشورمان اظهار داشت این اظهارات در جهت تأمین منافع جمعی مردم منطقه نبوده و معیاری منطقی برای تحولات منطقه ای نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با غیر واقع بینانه خواندن مطالب مطرح شده در این بیانیه در خصوص فعالیتهای هسته ای کشورمان اظهار داشت این فعالیتها کاملا شفاف، صلح آمیز و منطبق با قوانین بین المللی و در چارچوب مقررات آژانس بین المللی انرژی اتمی است و جمهوری اسلامی ایران بر استیفای حقوق غیر قابل انکار خود بر اساس ان پی تی تأکید دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016