یکشنبه 28 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار جزايري خبر داد: اقامه دعوي عليه علي مطهري

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح گفته است براي شخصي كه نسبت به سپاه هتاكي كرده و اتهامات دروغ نسبت داده، طرح دعوي شده است تا تكليف اينگونه افراد را دادگاه مشخص كند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پس از ادعاهاي اخير علي مطهري مبني بر دخالت سپاه در انتخابات مجلس نهم، امروز معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح از اقامه دعوي عليه اين نماينده مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار جزايري در حاشيه جشنواره جوان سرباز در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا درباره اظهارات علي مطهري مبني بر برخي دخالت‌ها از سوي سپاه در انتخابات گفت: براي شخصي كه نسبت به سپاه هتاكي كرده و اتهامات دروغ نسبت داده، طرح دعوي شده است تا تكليف اينگونه افراد را دادگاه مشخص كند.

وي در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار ديگري درباره حوادث منطقه و به ويژه سوريه اظهار كرد: امروز آمريكا و اروپا در شرايط ضعف به سر مي‌برند و بيشتر از اين دو، رژيم صهيونيستي در يك واقعيت شكننده قرار دارد و هر برخورد خصمانه‌اي با سوريه مطمئنا آثار منفي در پي خواهد داشت كه مباحث آن به اروپا و آمريكا و رژيم صهيونيستي باز خواهد گشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016