پنجشنبه 1 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزئيات تازه اختلاس ۱۰۰ ميليون يورويی در هرمزگان


خبرگزاری مهر ـ رئيس کل دادگستری هرمزگان در تشريح آخرين وضعيت پرونده ۱۰۰ ميليون يورويی در هرمزگان بيان داشت: پرونده ورود موقت ماشين آلات سد سازی و عدم اعاده آن هم مربوط به متهمان اختلاس ۱۰۰ ميليون يورويی است.

علی عليا در تشريح آخرين جزئيات پرونده اختلاس ۱۰۰ ميليون يورويی بيان داشت: اختلاس از تهران آغاز شده است به همين دليل پس از آنکه سازمان بازرسی استان از موضوع اختلاس در سيستم بانکی مطلع شد پس از تشکيل پرونده و ارجاع به دادگستری استان مراحل قانونی طی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه از ۱۴ متهمی که در اختلاس ۱۰۰ ميليون يورويی درگير هستند ۱۳ نفر آنها در مجموعه های دولتی شاغل بوده اند، اظهارداشت: پس از بررسی های صورت گرفته و به درخواست دادگستری استان اين پرونده به تهران ارجاع داده شد.

عليا همچنين از پرونده تخلف اعاده ماشين آلات عبور موقت خبر داد و افزود: اين پرونده هم مربوط به شرکت درگير اختلاس ۱۰۰ ميليون يورويی است و ۱۴ متهم پرونده اختلاس در اين پرونده هم نقش داشته اند.

رئيس کل دادگستری هرمزگان گفت: اين شرکت برای پروژه سد سازی اقدام به ورود ماشين آلات برای احداث سد می کند و متعهد می شود پس از اتمام کار ماشين آلات را اعاده کند اما اين شرکت اقدام به اعاده ماشين آلات نکرد که اين امر تخلف است و بررسيها بر روی اين پرونده ادامه دارد.


تبرئه يکی از مديران استانی

وی در ادامه با اشاره به پرونده اختلاس در يکی از دستگاه های دولتی در ماههای اخير در استان هرمزگان بيان داشت: در جريان يک اختلاس در يکی از دستگاه های دولتی استان مدير اين دستگاه به همراه چند کارمند دستگير می شوند که پس از پيگيری های انجام شده حکم برائت اين مدير دولتی صادر می شود.


صدور حکم برای ۱۴ کارمند گمرک استان هرمزگان

عليا اظهارداشت: ۱۴کارمند گمرک استان هرمزگان اقدام به حيف و ميل اموال دولتی و گرفتن رشوه از ۱۰ ميليون تومان تا ۴۰۰ ميليون تومان کردند که حداکثر حکم در اين خصوص برای آنها صادر شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016