شنبه 10 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فتحی پور:كمیته تخصصی اقتصادی دولت و مجلس تشكیل می شود

تهران- رییس كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام كرد: كمیته بررسی مشكلات اقتصادی كشور متشكل از اعضای این كمیسیون و دولت تشكیل می شود.

'ارسلان فتحی پور ' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در جلسه ای كه هفته گذشته با حضور وزیر امور اقتصادی ودارایی و معاونان وی با اعضای كمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد، گرانی ها، تورم و موضوع بورس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد كمیته بررسی مشكلات اقتصادی كشور متشكل از اعضای این كمیسیون و دولت تشكیل شود.

نماینده مردم كلیبر وهوراند در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: مجلس آمادگی دارد در صورت نیاز وزارت امور اقتصادی ودارایی و برای تسهیل امور اقتصادی كشور قوانین جدید را پیگیری و تصویب كند و از سوی دیگر نظارت مجلس بر عملكرد دولت و همچنین اجرای قوانین تصویب شده به خوبی اجرا شود.

فتحی پور با بیان این كه نباید به مسایل اقتصادی، سیاسی برخورد كنیم، تصریح كرد: مجلس برای رفع مشكلات اقتصادی در كنار دولت قرار دارد و هر فردی بخواهد در وضعیت اقتصادی كشور خللی ایجاد كند، براساس ماده 233 آیین نامه داخلی مجلس وی را معرفی خواهیم كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی یادآور شد: رییس كل بانك مركزی درمورد مشكلات اقتصادی پاسخگو نیست، اگر وزیر امور اقتصادی ودارایی به عنوان رییس مجمع پول و اعتبار تعیین شود، پاسخگو نیز خواهد بود.

رییس كمیسیون اقتصادی مجلس نهم افزود: در حال حاضر این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016