یکشنبه 18 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اقتصاد از "رشد دو رقمی جذب سرمايه‌گذاری خارجی" در ايران خبر داد


وزير امور اقتصادی و دارايی با تاکيد بر اين‌که امسال شاهد رشد دو رقمی جذب سرمايه‌گذاری خارجی هستيم، گفت: در سال گذشته موفق شديم بالغ بر چهار هزار و يک صد ميليون دلار سرمايه‌ خارجی جذب کنيم و رشد ۱۴ درصدی در اين حوزه داشتيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدشمس‌الدين حسينی با اشاره به گزارش‌های بانک جهانی اظهار کرد: ما در شرايط متعارف اين عملکرد را به دست نياورديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: رشد سرمايه‌گذاری در سال گذشته باعث شده که ما در خاورميانه به موقعيت سوم دست پيدا کنيم.

وزير امور اقتصادی و دارايی با قدردانی از مسوولان برای اينکه در کنار مسائل اقتصادی برای غلبه بر بسياری از کاستی‌ها در حوزه اقتصاد تلاش می‌کنند، گفت: ايران در مقام هفدهم از لحاظ شاخص توليد ناخالص برحسب PPP قرار دارد. موقعيت ما به لحاظ جغرافيای و ترانزيت و راه ابريشم بی‌نظير است و بايد توجه کنيم دشمنان عامدانه به دنبال مانع رشد توليد اقتصادی ايران هستند؛ خصمانه با رشد اقتصاد ايران برخورد می‌کنند و ما ناآگاهانه نبايد در زمين آنها بازی کنيم.

وی خاطرنشان کرد: ما گاهی جاهلانه در زمين دشمن بازی می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016