دوشنبه 19 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت ميعاد افشار دانشجوی دانشگاه بهاييان

جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی – ميعاد افشار، دانشجوی رشته عمران دانشگاه بهاييان و برادر ميثاق افشار عضو جمعيت مبارزه با تبعيض تحصيلی، صبح روز شنبه ۱۷ تيرماه در منزل شخصيش در تهران بازداشت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته شاهدين تعداد زيادی از ماموران امنيتی اين دانشجوی بهايی را بازداشت کرده و علاوه بر تفتيش منزل، کليه وسائل منزل را با خود به مکان نامعلومی منتقل کرده اند. از وضعيت فعلی ميعاد افشار اطلاعی در دست نيست اما به گفته مسئولين شعبه ۳ دادسرای زندان اوين او به بندرعباس منتقل شده است.

اين دانشجوی بهايی پيش از اين در ابتدای اسفند سال گذشته توسط ستاد خبری شهر بندرعباس احضار و تهديد به بازداشت شده بود.

پيش از اين روز سه شنبه ۱۳ تيرماه نيروهای لباس شخصی با ورود به منزل ميعاد افشار وسايل وی را تفتيش کرده و با ارائه حکم قضايی برادر وی ميثاق افشار فعال حق تحصيل را برای روز ۱۸ تيرماه به شعبه ۳ دادسرای اوين احضار کرده بودند.

در خرداد ماه امسال ميثاق افشار به دستور سازمان سنجش از دانشگاه شهيد بهشتی اخراج شده بود. ميثاق افشار دانشجوی ترم آخر رشته علوم سياسی دانشگاه شهيد بهشتی است که پيش از اين سابقه بازداشت توسط وزارت اطلاعات در تهران را داشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016