پنجشنبه 22 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد مرسی حکم انحلال پارلمان مصر را پذيرفت

• محمد مرسی اعلام کرد که اگر تصميم دادگاه اين است که پارلمان به فعاليت خود ادامه ندهد، به اين تصميم احترام می‌گذاريم چرا که دولت مصر، دولت قانون است.


ايلنا: رئيس‌جمهوری مصر اعلام کرد که به حکم دادگاه عالی قانون اساسی اين کشور مبنی بر انحلال پارلمان احترام گذاشته و آن را می‌پذيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از روزنامه داون، «محمد مرسی» به دنبال صدور حکم توقف اجرای دستور وی مبنی بر از سرگيری فعاليت پارلمان منحل شده توسط دادگاه عالی قانون اساسی، اعلام کرد که اگر تصميم دادگاه اين است که پارلمان به فعاليت خود ادامه ندهد، به اين تصميم احترام می‌گذاريم چرا که دولت مصر، دولت قانون است.

وی تاکيد کرد که برای حل و فصل قانونی اين وضعيت و پيدا کردن راهکاری مناسب، با گروه‌های مختلف (سياسی)، نهادها و مراجع قضايی رايزنی خواهد کرد.

بنا بر اين گزارش، دادگاه عالی قانون اساسی مصر سه‌شنبه گذشته حکم توقف دستور رئيس‌جمهوری برای لغو حکم انحلال پارلمان و آغاز فعاليت آن را صادر کرده بود.

در همين حال ده‌ها هزار مصری با برگزاری تظاهراتی در ميدان «التحرير» از دستور رئيس‌جمهوری اين کشور برای از سرگيری فعاليت پارلمان و لغو حکم انحلال آن حمايت کردند. شرکت‌کنندگان در اين تظاهرات ضمن تاکيد بر اتحاد ملت و رئيس‌جمهوری، عليه شورای نظامی اين کشور نيز شعار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016