شنبه 31 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معاون فرهنگی سپاه: شرط بازگشت اصلاح‌طلبان اعلام برائت از رفتار خائن به نظام دوستانشان است

خبرگزاری مهر ـ معاون فرهنگی سپاه با بيان اينکه اصلاح‌طلبان از لطف نظام سوء‌استفاده نکنند، گفت: متاسفانه برخی از اصلاح طلبان که در جريان فتنه سال ۸۸ حضور نداشتند نيز به خاطر رفتار افراطی بخش ديگری از هم طيفی های خود که ليدر آنها نيز آقای خاتمی بوده است، آسيب فراوانی ديدند.

حميدرضا مقدم فر معاون فرهنگی سپاه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسی کشور و حضور در انتخابات رياست جمهوری آينده گفت: موقعيت اصلاح طلبان امروز شبيه وضعيت جريان نهضت آزادی و ملی – مذهبی ها در دهه اول انقلاب و دوران امام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: نهضت آزادی و ملی – مذهبی ها آن زمان به خاطر خيانت هايی که در حوزه نظريه ، بيانيه و فعل سياسی انجام داده بودند در نزد مردم منفور شدند و امام نيز آنها را طرد کردند.

خيانت اصلاح طلبان بيشتر از نهضت آزادی و ملی مذهبی ها است

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: طيف افراطی اصلاح طلبان و دوم خردادی ها علاوه بر اقدامات مشابهی که مانند نهضت آزادی و ملی – مذهبی ها انجام دادند عمليات اجرايی براندازانه نيزعليه نظام انجام دادند.

مقدم فر اذعان داشت: نهضت آزادی با اقدامات خود از چشم مردم افتاد و به گورستان تاريخ پيوست و اين در حالی است که خيانت اصلاح طلبان در سال ۸۸ به مراتب بيشتر از اين جريان بوده است.

وی با بيان اين که اصلاح طلبان در فتنه ۸۸ همگان و همدست با نظام سلطه و تمام جبهه مقابل انقلاب در برابر انقلاب ايستادند و آشوب های خيابانی راه انداختند و تهمت تقلب به نظام زدند گفت: جای تعجب دارد که امروز طيف افراطی اين جريان با کمال پررويی برای حضور در انتخابات رياست جمهوری آينده اعلام حضور کرده و حتی برخی از آنها برای نظام نيز شرط و شروط می گذارند.

اصلاح طلبان نبايد از لطف نظام در حق شان سوءاستفاده کنند

معاون فرهنگی سپاه تصريح کرد: اصلاح طلبان نبايد از لطف نظام در حق شان سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اينکه مردم هم اين جريان را شناخته اند و ديگر اين افراد اقبالی در ميان مردم ندارند گفت: اصلاح طلبان تمام ظرفيت های خودشان را از دست داده اند و امکان حضور فعال و موثر نخواهند داشت.

مقدم فرخاطرنشان کرد: لطف جمهوری اسلامی به اين جريان اين است که بخشی از اصلاح طلبان که در جريان فتنه حضور نداشتند و موثر نبودند بتوانند در انتخابات شرکت کنند و فعال باشند.

معاون فرهنگی سپاه اظهار داشت: متاسفانه اين دسته از اصلاح طلبان نيز به خاطر رفتار افراطی بخش ديگری از هم طيفی های خود که ليدر آنها نيز آقای خاتمی بوده است آسيب فراوانی ديدند.

شرط نظام برای بازگشت اصلاح طلبان

وی در ادامه افزود: اين طيف می توانند فعاليت سياسی انجام دهند اما بدانند به خاطر خيانت دوستان و هم طيفی هايشان اقبالی از سوی مردم به آنها نخواهد شد.

مقدم فر همچنين در پايان با اشاره به شرط نظام برای حضور اصلاح طلبان در عرصه سياسی گفت: اين طيف از اصلاح طلبان نيز برای حضور در انتخابات بايد مرزبندی ها را مراعات کرده ، اعلام برائت کنند و اعلام نمايند که رفتار دوستان و هم حزبی هايشان خيانت به نظام بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016