دوشنبه 16 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تابش: اصلاح‌طلبان حتما در انتخابات رياست‌جمهوری فعاليت می‌کنند


خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)ـ يک نماينده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، درباره طرح اسامی برخی اصلاح‌طلبان به عنوان کانديدای انتخابات رياست جمهوری آينده گفت که هنوز تصميم جبهه‌ای و جناحی در اين باره گرفته نشده است.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: هنوز هيچ فردی به عنوان کانديدای اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده قطعی نشده و ممکن است اين موضوع به عنوان علايق خود افراد يا دوستانشان در محافل و جلسات داخلی مطرح شده باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: ما فعلا در اين مرحله هستيم که بعضا خود آقايان اعلام آمادگی کرده‌اند، برخی هنوز مردد هستند و برخی حضور خود را به عنوان کانديدای انتخابات رياست جمهوری را رد کرده‌اند اما هنوز صحبت رسمی با هيچ کس انجام نشده است.

رييس فراکسيون اصلاح‌طلبان مجلس هشتم، با تاکيد به اينکه اصلاح‌طلبان حتما قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند و در اين عرصه فعاليت می‌کنند در عين حال گفت که فعالان سياسی اصلاح‌طلب منتظر باز شدن روزنه‌ها برای فراهم شدن امکان حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی هستند.

تابش يادآور شد: البته فعاليت‌هايی در درون اصلاح‌طلبان انجام می‌شود و با افراد موثر صحبت‌هايی شده است.

نماينده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بيان اينکه اگر زمينه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم شود اقبال مردم به اصلاح‌طلبان نيز بالا خواهد بود، گفت: با توجه به گرفتاری‌ها و نارضايتی‌هايی که برای مردم فراهم شده بدنه اصلاح‌طلبان قاطبه مردم هستند و اقبال به اصلاح‌طلب‌ها خيلی زياد است لذا خيلی نيازمند فعاليت اصلاح‌طلبان نيستيم.

تابش ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات را در شرايط فعلی انتحار دانست و يادآور شد: اگر شرايط آن طور که می‌خواهيم مهيا نشود برای نظام جمهوری اسلامی مردم و اصولگرايان دعا خواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016